יום חמישי בבתי הקולנוע: "לינקולן צייד הערפדים"

קולנוע
בילדותו אברהם לינקולן ראה דמות זרה ומסתורית ליד מיטת אימו, וכתוצאה מכך למחרת הבוקר אימו נמצאה ללא רוח חיים. ומאז הבטיח לינקולן לנקום את מות אימו בהרג ערפדים. סרטו החדש של טימור בקממבטוב המבוסס על ספרו של סת גרהאם-סמית יוצא לאקרנים ביום חמישי הקרוב.

יום חמישי בבתי הקולנוע: "לינקולן צייד הערפדים"
יום חמישי בבתי הקולנוע: "לינקולן צייד הערפדים"

הסרט חושף את חייו הסודיים של אחד הנשיאים הגדולים ביותר בארה"ב, לאחר שאימו של אברהם לינקולן נהרגת על ידי ערפד, הוא מחליט להקדיש את חייו למטרה אחת והיא להרוג ערפדים. בעוד אייב ששמר על איחוד המדינה, ושחרר מליוני עבדים לחופשי. העובדה שהוא נלחם בגבורה ביצורים העל-טבעיים נשמרה בסוד לאורך כל התקופה.



הסרט בויים על ידי טימור בקממבטוב ובהפקתו של טים ברטון בתקציב של 69 מיליון דולרים, ובכיכובם של השחקנים מארי אליזבת' ווינסטד ("היצור" ו-"האקסים של החברה שלי - סקוט פילגרים נגד העולם"), אנתוני מקי ("אדם על הקצה" ו-"פלדה אמיתית") ורופוס סיוול ("התייר" ו-"אמן האשליות").

הסרט "לינקולן צייד הערפדים" הספיק לגרוף כ-16 מיליון דולרים כבר בשבוע הראשון ועד כה הגיע להכנסות של כ-37 מיליון דולרים בקופות הקולנוע בארה"ב הרחוקה, הסרט יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 16 באוגוסט 2012 בבתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על יום חמישי בבתי הקולנוע: "לינקולן צייד הערפדים"
סרטים בקולנוע