בקרוב: ג'ניפר אניסטון בקומדיה רומנטית חדשה

קולנוע
לאחר כיכובה בסרט הקומדיה, הרומנטית "את, אני והשאר", ג'ניפר אניסטון, 43, תופיע בסרט חדש בשם "אנחנו המילרים" שנמצא כבר בימים אלה בשלבי הצילומים. אניסטון מגלמת זונה המתחזה לרעייתו של סוחר סמים (בגילומו של ג'ייסון סודייקיס, ששיחק גם בסרט "איך להיפטר מהבוס") המתכנן להבריח מריחואנה ממקסיקו לארצות הברית.

בקרוב: ג'ניפר אניסטון בקומדיה רומנטית חדשה
בקרוב: ג'ניפר אניסטון בקומדיה רומנטית חדשה

עלילת הסרט מגוללת את סיפורו של סוחר סמים המתכנן לצאת לפרישה. הבוס שלו מציע לו הזדמנות להתעשר לפני פרישתו, אך רק לאחר שיצליח להעביר 630 ק"ג של מריחואנה ממקסיקו לגבול ארצות הברית הוא יוכל לקבל מיליון דולר אשר יאפשרו לו לצאת לפרישה חלומית. לצורך כך, סוחר הסמים מחליט לגייס מועמדים ליצירת משפחה אמריקנית למופת עם אישה ושני ילדים, מה שיסייע לזייף נסיעה משפחתית הטומנת בחובה נתיב להברחת סמים.

לצדה של אניסטון תככב גם השחקנית אמה רוברטס (הזכורה כננסי דרו מהסרט "ננסי דרו" מ-2007) ואד הלמס שמוקדם יותר השנה דיבב את דמותו של אונסלר בסרט האנימציה הממוחשב "הלורקס", ובכיכובו של דני דה-ויטו.

הסרט "אנחנו המילרים" צפוי לצאת לאקרנים במהלך שנת 2013, והוא מצולם בווילמינגטון, מדינת צפון קרוליינה שבארצות הברית. בימאי הסרט הוא ראוסון מארשל טאורבר, זהו סרטו השני באורך-מלא של ראוסון לאחר "מיסתורי פיטסבורג" מ-2008 (המבוסס על ספרו של מייקל שייבון).


סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב: ג'ניפר אניסטון בקומדיה רומנטית חדשה
סרטים בקולנוע