"סיפורים פרועים": פרוע זו לא מילה

קולנוע
סרטו החדש של דמיאן סזיפרון שהיה מועמד השנה לסרט הזר הטוב ביותר. למרות שהוא לא זכה, הוא בהחלט ראוי לשבח ומומלץ ביותר. מדובר בקומדיה שחורה מהטובות והמזעזעות שראיתי, ולא נועד לאלו בעלי לב חלש!

"סיפורים פרועים": פרוע זו לא מילה
"סיפורים פרועים": פרוע זו לא מילה

סרטו של דמיאן סזיפרון הארגנטינאי הינו סרט קומדיה שחורה מהטובים שראיתי לאחרונה. מדובר בסרט בעל קאסט מרשים ביותר ובהפקה משותפת עם אלמודובר. למרות שמי שינסה להגיד שמדובר בשילוב בין טרנטינו לאלמודובר יהיה רחוק למדי מהאמת. הסרט מחולק ל-6 סיפורים כאשר כל אחד באורך ונושא אחר. כל הסיפורים מתמודדים עם צידו האפל של האדם, צירופי מקרים המובילים לאסונות ולקיחת החלטות בעלת השלכות כבדות ביותר.

התמה החוזרת בסרט היא אלימות ונקמנות, שני נושאים אפלים שפחות מדברים עליהם ביום יום, אך מאוד פופולרים בסרטים רבים ומוכרים. הסיפור הראשון מספר את התרחיש הגרוע ביותר שתוכלו לדמיין בעת עלייתכם למטוס. השני מספר על נקמתה של מלצרית מסכנה כשהאיש שלקח ממנה הכל נכנס אליה למסעדה בלילה חורפי. הסיפור השלישי מספר על היתקלות לא נעימה של שני גברים אגו-מניאקים בכביש באמצע שום מקום.



הסיפור הרביעי מספר על נקמתו של מהנדס אל מול פקחי העירייה שלא מפסיקים לגרור לו את הרכב. הסיפור השישי מספר על משפחה אמידה שבנם עשה טעות חמורה ועל הדרך בה הם מנסים לחפות על כך. והחמישי, שהוא בהחלט הטוב ביותר ושווה רק בשבילו ללכת לראות את הסרט הזה, מספר על נקמתה של כלה שמגלה סוד אפל אודות בעלה באמצע חתונתם.

צחקנו מתחילת הסרט ועד סופו, עם כמה רגעים של חוסר נעימות מוחלטת בין לבין. ראיתי בסרט הזה דברים שלא חשבתי שאראה לעולם על מסך הקולנוע ורק בשביל זה שווה ללכת לראות אותו. המשחק מעולה, הדרמה קיצונית והזעזוע עמוק ביותר. אני באופן אישי לא מתה על סרטים באפיזודות כי עד שאתה נכנס אל תוך הסיפור הוא נגמר וכבר מתחילים באחד חדש. ולמרות זאת, מאוד נהניתי מהסרט, כל סיפור היה משובח ביותר ואני ממליצה עליו לכל מי שרוצה קצת לפרוק ולצחוק על הצד האפל ביותר של בני אדם.

הטריילר:

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "סיפורים פרועים": פרוע זו לא מילה
סרטים בקולנוע