שיה לה באף בסרט חדש: "ארץ יבשה"

קולנוע
לאחר היעדרותו ממסכי הקולנוע, שיה לה באף חוזר אלינו בסרט חדש "ארץ יבשה" בבימויו של ג'ון הילקוט (במאי "הדרך" מ-2009, והסרט "ההצעה", מ-2005).

שיה לה באף בסרט חדש: "ארץ יבשה"
שיה לה באף בסרט חדש: "ארץ יבשה"

הסרט החדש מבית הילקוט, "ארץ יבשה" ("חסרי חוק"), מבוסס על ספרו של מאט בודראנט "המדינה הרטובה בעולם", ומגולל את סיפורם של שלושה אחים מבית משפחת בודראנט המפעילים עסק להברחת משקאות אלכוהול במחוז פרנקלין הנמצאת במדינת וירג'יניה שבארה"ב. בתקופת היובש, בשנים שלפני פרוץ מלחמת העולם השנייה באותה תקופה מכירת משקאות אלכוהול היה עסק לא חוקי.

בסרט מככבים לצד שיה לה באף (הזכור מסדרת סרטי "הרובוטריקים&qu ot;), טום הארדי (הזכור היטב כביין מ"עלייתו של האביר האפל"), גארי אולדמן (הזכור היטב כגורדון מטריולוגיית באטמן מאת כריסטופר נולאן וכסיריוס בלאק מסדרת סרטי "הארי פוטר"), כמו כן נוטלים חלק בסרט גם גיא פירס (שהופיע בסרט "נעולים") ג'סיקה צ'סטיין (שהופיעה בסרט "החוב" מ-2011, כרייצ'ל סינגר הצעירה) מיה ווסיקווסקה (שהופיעה כאליס בסרט "אליס בארץ הפלאות"), דיין דה-האן (שגילם את אנדרו דטמר בסרט "כרוניקה בזמן אמת"),כמו כן ייטלו חלק בסרט גם רנדל פראנקס ודנקאן ניקולסון.

זהו אינו הסרט היחיד השנה בכיכובו של שיה לה באף, שצפוי לככב גם בדרמה פורנוגרפית מאת לארס פון טרייר (במאי "מלנכוליה") בשם "הנימפומנית" ; (The Nymphomaniac) שצילומיו החלו בימים אלה. לה באף יככב בסרט לצד שרלוטה גינסבורג שמגלמת את התפקיד הראשי. הצילומים נערכים בגרמניה ובסרט ייטלו חלק גם סטלאן סקארסגארד, וויליאם דיפו וניקול קידמן.

הסרט "ארץ יבשה" יוצג השנה בפסטיבל קאן ויתמודד על פרס דקל הזהב. "ארץ יבשה" ייצא לאקרנים בעולם ב-31 באוגוסט 2012. בישראל הוא אמור לצאת לאקרנים בתאריך יום חמישי, 11 באוקטובר 2012 בבתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על שיה לה באף בסרט חדש: "ארץ יבשה"
סרטים בקולנוע