מה קרה עם סרטו החדש של דיוויד א. ראסל?

קולנוע
אחרי שדיוויד או ראסל, במאי הזוכה בחמישה פרסי אוסקר כבש את הוליווד בסרטים "חלום אמריקאי" ו"אופטימיות היא שם המשחק", נקלע הוא לסיטואציה הזויה ולא ברורה בסרט קומי-ביזארי חדש שהיה אמור להיות מבוים על ידו, ובסופו של דבר, הוא לא. יצאנו לחקור.

מה קרה עם סרטו החדש של דיוויד א. ראסל?
מה קרה עם סרטו החדש של דיוויד א. ראסל?

כנראה שעכשיו זו העונה הכי מוזרה שהייתה להוליווד מזה שנים. נעזוב לרגע את הסיפור המגוחך עם הסרט "ראיון סוף" שהיה אמור לעלות לאקרנים ברחבי העולם, ולא יצא עקב איומים צפון קוריאנים, עורר מהומה בעולם שלא הייתה כמותה, יצא לרשת וכמובן שעקב שלל סיבות אלו, הוא אחד הסרטים המורדים באתרים פיראטיים שיצאו השנה, קבלו סקופ: הסרט המוזר של דיוויד או ראסל בעצם לא בויים על ידו, או שכן? נצטרך לפתור את התעלומה. צפוי בטריילר:



אז מה בעצם קורה שם? שמו המקורי של הסרט היה "Nailed" ("ממוסמרת" בתרגום חופשי), ומספר על אישה החייה בזוגיות מאושרת ונפגעת על-ידי אקדח מסמרים שבעקבות הפגיעה היא מחליטה לצאת ולפעול למען זכויותיהם של הנכים, עד שלבסוף הגיע אפילו לבירת ארה''ב. נשמע חולני? שמעו את זה - דיוויד או. ראסל כבר הוכרז לפני כשנה כבמאי האחראי על הפרוייקט, והנה אחרי יציאת הטריילר שמו של הסרט הוא בעצם "אהבה בטעות" (ש.ל.ר, Accidental Love) ובטריילר כתוב שבויים על ידי סטיבן גרין. מסתבר שבאמצע הסרט ההפקה נקלעה לקשיים כלכליים קשים, ומי שזוכר את סרטוני המהומה של או. ראסל מתחרפן ומשתגע על ג'ורג' קלוני בקאסט של שלושה מלכים יודע כמה האדם הזה חסר פשרות. אין כסף, נפסיק לצלם. הפרוייקט הופסק והמשיך, צולם ושוחזר, ובאמצעו הוחלף ראסל בבמאי החובבן השני והלא מוכר, "סטיבן גרין" כלשהו, סצנות מפתח הוסרו מהסרט, סצנות אחרות הוספו, שם הסרט שונה בראשונה ל-"Politics In Love" ("פוליטיקה באהבה") וכעת ל -"Accidental Love" ("אהבה בטעות"), ואף אדם לא יודע מה באמת קרה שם.



אבל למרות כל המהומה, הבלאגן, הקרנות המבחן שכשלו, הסיפור המגוחך והבמאים המתחלפים, זה נראה דווקא כמו סרט שכדאי לראות. הוא לא יהיה יצירת מופת או סרט איכותי כפי שצפוי, אבל יש שם ג'ייק ג'ילנהיל (שאני כנראה אלך לכל פרוייקט חדש של הבחור הזכור לטוב מ"חיית הלילה'') וג'סיקה בייל החביבה, וכמובן שכל סרט שדיוויד או. ראסל מביים לא יכול לצאת איום ונורא. נראה די דפוק, די מוזר, קצת חולני ולא מציאותי אבל מעניין נורא. בדיוק כמו כל המעשייה הזו.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מה קרה עם סרטו החדש של דיוויד א. ראסל?
סרטים בקולנוע