ג'יימס פרנקו ישחק בסרטו החדש של סילבסטר סטאלון

קולנוע
ג'יימס פרנקו ישחק בתפקיד האנטאגוניסט בסרט אקשן בשם "עורף" שעתיד לצאת לאקרנים בארץ ובעולם בשנה הבאה. הסרט בבימויו של גארי פליידר (הידוע כבמאי סדרות וסרטי טלוויזיה בעיקר) נכתב על ידי סילבסטר סטאלון, שגם נוטל חלק פעיל כמפיק הסרט.

ג'יימס פרנקו ישחק בסרטו החדש של סילבסטר סטאלון
ג'יימס פרנקו ישחק בסרטו החדש של סילבסטר סטאלון

הסרט מגולל את סיפורו של פיל ברוקר (בגילומו של ג'ייסון סטאת'אם), איש הרשות האמריקאית ללוחמה בסמים (DEA) שעובר דירה עם משפחתו לעיירה קטנה ושקטה לאחר קריירה ארוכה בזרועות המלחמה בסמים ומבקש מעט שלווה כדי לשכוח מעברו. אלא שעד מהרה הוא מגלה שהעיירה השקטה נשלטת על ידי ברון סמים בכינוי "קרוקודיל", אותו משחק ג'יימס פרנקו.

הסרט "עורף" מצטרף לשורת פרוייקטים קולנועיים שג'יימס פרנקו נוטל בהן חלק, כך מוקדם יותר השנה יצא הטריילר הראשון לסרט "הקוסם מארץ עוץ", שאף הוא עתיד לצאת למסכי הקולנוע במרץ 2013 בכיכובו של ג'יימס פרנקו, וכך גם סרט הדרמה הביוגרפי על חייה של לינדה לבלייס, בשם "לאבלייס" שבו ג'יימס פרנקו מגלם את יו הפנר לצד אמנדה סייפריד (כוכבת "ירח אדום" ומי שמגלמת את לינדה לבלייס בסרט), הסרט הוא סרט , בבימויו של רוב אפשטיין, ועתיד לצאת לאקרנים בסתיו 2012 ולגולל את חיי שחקנית הפורנו לינדה לבלייס.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימס פרנקו ישחק בסרטו החדש של סילבסטר סטאלון
סרטים בקולנוע