מגיע בקרוב לבתי הקולנוע: "בלתי נשכחים 2"

קולנוע
"בלתי נשכחים 2", סרט ההמשך של "בלתי נשכחים" משנת 2010 מגיע למסכי הקולנוע בישראל עם יותר פיתולים בעלילה, יותר פיצוצים ויותר קרבות, כשהפעם גם יופיע סילבסטר סטאלון בקרב ראש בראש מול ז'אן קלוד ואן דאם, יחד עם צ'אק נוריס האגדי וברוס וויליס בתפקיד נבל הסרט.

מגיע בקרוב לבתי הקולנוע: "בלתי נשכחים 2"
מגיע בקרוב לבתי הקולנוע: "בלתי נשכחים 2"

הסרט "בלתי נשכחים 2" צולם בתקציב של כ-100 מיליון דולר, בצילומים שנערכו בבולגריה במהלך סוף שנת 2011 ובתחילת 2012. הסרט מקבץ תחת קורת גג אחת את שלל כוכבי האקשן של הקולנוע ההוליוודי, לרבות סילבסטר סטאלון, ג'ייסון סטיית'ם, ג'ט לי, רנדי קוטור, דולף לונדגרן, טרי קרוז, ברוס ויליס, וארנולד שוורצנגר - שזהו הסרט העלילתי באורך מלא הראשון שהוא משתתף בו מאז שב מהזירה הפוליטית לאחר כהונה מרשימה כמושל מדינת קליפורניה, כן יופיעו בסרט גם צ'אק נוריס, ז'אן קלוד ואן דאם, ליאם המסוורת', ונובאק ג'וקוביץ' בתפקיד אורח.

הרעיון לאסוף את מיטב גיבורי הפעולה של שנות ה-80 וה-90 תחת סרט אחד, עם שילוב כשרונות צעירים, שייך לסילבסטר סטאלון, שלקח חלק בכתיבת התסריט הראשון, בסרט "בלתי נשכחים" ושיחק תפקיד מרכזי בתהליך הצילומים.

הסרט הראשון שהסתפק בתקציב צנוע יחסית של כ-80 מיליון דולר גרף קרוב ל-300 מיליון דולר כשהסרט התמקד במאבקם של הגיבורים אל מול דיקטטור רצחני בדרום אמריקה וכבר עם יציאת הסרט לאקרנים החל סטאלון לעבוד על סרט ההמשך.



הסרט "בלתי נשכחים 2" שעתיד לצאת לאקרנים ב-16 באוגוסט השנה, בויים על ידי הבמאי הבריטי סיימון ווסט, מיוצרי "טומב ריידר" (בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי) ו"המכונאי" (בכיכובו של ג'ייסון סטיית'ם), על התסריט עבדו לצד סטאלון גם ריצ'רד וונק וקן קאופמן. בסרט השני מיקי רורק לא משתף, אך במקומו מופיע ז'אן קלוד ואן דאם שלא נטל חלק בצילומי הסרט הראשון, כמו כן, צ'אק נוריס, בן ה-71, חוזר לאקרנים לאחר היעדרות ארוכה וליאם המסוורת' האוסטרלי, כוכב הסרט "משחקי רעב" מופיע בתפקיד משלו בסרט, לאחר שקודם ליהוקו נבחן גם טיילור לאוטנר (ג'ייקוב מסרטי "דמדומים"), אלא שלבסוף לוהק המסוורת'.

בסרט "בלתי נשכחים 2" ארנולד שוורצנגר וברוס וויליס עתידים לקבל דקות מסך רבות יותר לאחר שבסרט הראשון בסדרה הם הופיעו במשך דקות בודדות בלבד. הסרט מתוכנן לצאת למסכי הקולנוע בעולם ובישראל ב-17 באוגוסט 2012 ומבטיח להיות סרט פעולה מהנה במיוחד, בהשתתפות מיטב כוכבי ז'אנר הפעולה של הוליווד.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מגיע בקרוב לבתי הקולנוע: "בלתי נשכחים 2"
סרטים בקולנוע