אולפני מארוול חשפו את הסרטים הבאים

קולנוע
אולפני מארוול חשפו את הסרטים הבאים
אולפני מארוול חשפו את הסרטים הבאים
באירוע מיוחד למעריצי קומיקס בכלל ומארוול בפרט, אולפני מארוול בחרו לחשוף את שלל הסרטים שבכוונתה להוציא לאקרנים בשנים הבאות, זאת כמשקל נגד לתכנית מקבילה שהכריזו אולפני האחים וורנר ו-DC קומיקס.


היקום הקולנועי של מארוול הולך להתרחב הרבה יותר מבעבר, זאת לקראת השלב השלישי בסדרת הסרטים של מארוול, שיחל לאחר צאת סרט הקולנוע "איש הנמלה" בכיכובו של פול ראד. באירוע המיוחד שנערך בהיכל אלקפיטן בשכונת הוליווד בלוס אנג'לס, המפיק הראשי ונשיא אולפני מארוול קווין פייגי הצהיר על התכנייה המלאה של השלב השלישי של מארוול, לרבות שמות הסרטים ותאריכי צאתם לקולנוע.

קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים (2016)



לדברי המפיקים, השלב השלישי יחולק לשניים ובנוסף לסרטים נוספים שיוקדשו לתור ולקפטן אמריקה, יצטרפו כמה גיבורי על נוספים. נשיא האולפנים הציג את תוכניתו לארבע השנים הבאות, ואלה כוללות את סרט הקולנוע דוקטור סטריינג' (בכיכובו של בנדיקט קאמברבאץ'), הפנתר השחור (בכיכובו של צ'דוויק בוזמן שצפוי גם לגלם את אותה הדמות בסרט השלישי של קפטן אמריקה) והסרט על קפטן מארוול, מעין מקבילה לוונדר וומן של DC קומיקס.

תור: ראגנארוק (2017)



לדברי המפיקים הסרט "דוקטור סטריינג'" ייצא לאקרנים ב-4 בנובמבר 2016 ולדבריו "הרעיון בסרט הזה הוא לפתוח פינה חדשה לגמרי ביקום הקולנועי". בנוסף יופק גם סרט הקולנוע "הפנתר השחור", שהוא גיבור העל האפריקאי הראשון וחבר מסדר הנוקמים של מארוול. הסרט ייצא לאקרנים ב-3 בנובמבר 2017 (כאמור בכיכובו של צ'דוויק בוזמן). "אני חש בר מזל להיות חלק מהיקום של מארוול", הגיב בוזמן להכרזה על ליהוקו לככב בסרט. הוא ציין כי חש נרגש לעבוד עם רוברט דאוני ג'וניור ועם כריס אוואנס, איתם ישתף פעולה בסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". קווין פייגי הצהיר כי הפנתר השחור וכל שבט הווקאנדה אותו הוא מנהיג על פי הקומיקס הם הדמויות המעניינות ביותר בתולדות מארוול."

הפנתר השחור (2017)



הסרט "קפטן מארוול" יתמקד בדמותה של קרול דנברס בגרסתה האנושית. הסרט יעלה לאקרנים ב-6 ביולי 2018 (כשנה לאחר צאת הסרט "וונדר וומן" של DC קומיקס, שייצא ב-2017 בכיכובה של גל גדות). בנוסף לאור ההצלחה המסחרית של "שומרי הגלקסיה" הוכרז על הפקת סרט הקולנוע "הבלתי אנושיים" שיתבסס על חבורת גיבורי על בשם זה. הסרט, שיעבד לקולנוע חבורת גיבורי על לא מוכרים, יעלה לאקרנים ב-2 בנובמבר 2018. בנוסף הוכרז כי סרט ההמשך ל"שומרי הגלקסיה" ייצא לאקרנים ב-5 במאי, 2017, בבימויו של ג'יימס גאן.

בנוסף, ייצא סרט שלישי בסדרת קפטן אמריקה, ושמו נחשף כ"קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים", שיצא לאקרנים ב-6 במאי, 2016. הסרט יבויים על ידי אנתוני וג'ו רוסו. כשעלילתו תעבד את קשת הסיפור "מלחמת האזרחים", אירוע במהלכו קפטן אמריקה נאבק באיירון מן על רקע חוק רישום העל-אנושיים. בינואר 2014, במאי קפטן אמריקה: חייל החורף אנתוני וג'ו רוסו חתמו על חוזה לשוב ולביים גם את הסרט השלישי שמבוסס על דמותו של קפטן אמריקה, כששכירתם מחדש של צמד האחים, שלושה חודשים בלבד לפני צאתו לאקרנים של "קפטן אמריקה: חייל החורף", הגיעה כתוצאה מהקרנות מבחן מוצלחות עם בכירים מאולפני מארוול. כריס אוונס ישוב לגלם את התפקיד הראשי ורוברט דאוני ג'וניור ישוב לגלם את איירון מן והסרט יופק פעם נוספת בידי קווין פייגי. בנוסף, כריסטופר מרקוס וסטיבן מק'פילי ישובו למלאכת התסריט. באוקטובר 2014, אושרו דיווחים כי גם איירון מן יופיע בסרט, שיתבסס בחלקו על הקומיקס "מלחמת אזרחים", שבו איירון מן מהווה יריב לקפטן אמריקה.

הבלתי אנושיים (2018)



גם סדרת הסרטים על דמותו של תור תזכה לסרט שלישי ושמו "תור: ראגנארוק". והסרט יתמקד בהתפרצות מלחמה כוללת שתביא לחורבן העולמות והיקום. הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-28 ביולי 2017. כריס המסוורת' וטום הידלסטון צפויים לשוב לגלם את תפקידיהם כתור ולוקי בהתאמה. לדברי המפיק קווין פייגי, "זה סרט חשוב מאוד בשבילנו בשלב השלישי. אנחנו מתכננים לקחת את תור לרמה אחרת. זה יתחיל מאיפה שעזבנו את תור ב"הנוקמים: עידן אולטרון" וישפיע על כל מה שיבוא אחר כך."

הנוקמים: מלחמת האינסוף (2018, 2019)

השלב בשלישי ייחתם עם הסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" שיחולק לשני פרקים: הראשון ייצא לאקרנים בארצות הברית ב-4 במאי, 2018. שנה אחר כך יגיע השני ב-3 במאי 2019. לדברי ההפקה הסרט יהווה סיכום לחבורת הנוקמים ולדרך שהחלה עוד בסרט "איירון מן" מ-2008. לדברי קווין פייגי, "תמיד הייתה לנו תכנית מאז שניק פיורי פלש לביתו של טוני סטארק ואמר לו שהוא חלק מיקום גדול יותר. 'הנוקמים: מלחמת האינסוף, חלק 1" הוא תחילתו של הסיכום לכל מה שהגיע קודם."

ההכרזה של מארוול באה בתגובה להכרזה של אולפני האחים וורנר ויו"ר החברה, קווין צוג'יהארה, שחשפו התכנית האסטרטגית של האולפנים, ובה רשימת שוברי קופות פוטנציאלים המבוססים על גיבורי העל של DC קומיקס וביניהם באטמן, סופרמן, שזאם, סייבורג וגם וונדר וומן.

על פי התכנית שנחשפה בספטמבר 2014, בכוונת אולפני האחים וורנר להפיק 12 סרטי גיבורי על הלקוחים מדפי הקומיקס של DC קומיקס. הפרויקט הקרוב הוא "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ("Batman v Superman: Dawn of Justice") שנמצא בשלבי צילומים וייצא לאקרנים ב-25 במרס 2016. הסרט, כידוע, מהווה המשך לסרט "איש הפלדה" של זאק סניידר שהביא גלגול חדש של סופרמן למסך בגילומו של הנרי קאביל. השחקן הבריטי יככב גם בסרט ההמשך ביחד עם איימי אדמס בדמות לויס ליין, ואליהם יצטרפו בן אפלק כבאטמן, ג'סי אייזנברג כלקס לות'ור הנבל וגל גדות כוונדר-וומן.

טריילר רשמי - הנוקמים: עידן אולטרון



"הנוקמים: עידן אולטרון" הוא הסרט הבא של מארוול, בדומה לקודמו הוא בויים על ידי ג'וס וידון ומככבים בו אנסמבל שחקנים כרוברט דאוני ג'וניור, כריס אוונס, כריס המסוורת', מארק רופאלו, סקרלט ג'והנסון, ג'רמי רנר, קובי סמולדרס, סמואל ל. ג'קסון, אהרון ג'ונסון, אליזבת אולסן וג'יימס ספיידר. הסרט צפוי לצאת לאקרנים בבכורה עולמית ב-1 במאי 2015.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אולפני מארוול חשפו את הסרטים הבאים
סרטים בקולנוע