מתאבק מתרסק

קולנוע
שוב מסתבר, שאסור לבטוח בהפקות של ענקית הבידור WWE ובכוכביה, שייצרו סרט ברמה בינונית או מינימלית אפילו ועוד סרט אימה כושל, בכיכובו של קיין, יוצא לדרך ללא ציפיות מיוחדות, מלבד שיסתיים במהרה.

מתאבק מתרסק
מתאבק מתרסק

ובדיוק שכבר אמרתי נואש מכל סרטי כוכבי ה-WWE מגיע קיין, שהוא אחד מהאהובים שגם נמצאים בסרטים וגם בז'אנר אהוב יותר מסתם-אקשן-עם ג'ון סינה ומחזק את כל הטענות שהרחיקו אותי מצפייה בסרטים בהם מככבים כוכבי ההיאבקות שכה הייתי מכור אליהם עד לפני כמה שנים טובות והחלטתי שזה רע, אפילו יותר רע מכדורגל ואפילו יותר רע ממצב קבוצות הכדורגל שלי כיום.



קיין חוזר לתפקיד המטורף האימתי מהסרט הקודם, אבל בסרט שנראה דל יותר בתקציב, בימוי ושחקנים סבירים ואפילו העלילה מאבדת עוד כמה אלמנטים של היגיון, סרטי אימה כבר הרבה זמן לא נראו כל כך רע בעיניי והאמת שדי חיכיתי לצפייה משותפת עם אחי, באימתון, אפילו סביר ובייחוד עם הענק, שכה אהבנו לראות בזירה המרובעת, אבל לא...כלום ושום דבר, אף לא סימן לאימה טובה, אפילו לא אלמנט של לחץ. "כלום לא קורה, הכל כרגיל...כלום לא קורה פה, כלום לא קורה פה..." אמר אביתר בנאי וצלף בדיוק אל לב ליבה של עלילת הסרט הדבילי הזה, שקלישאת אימה היא הגדרה מחמיאה, חוצת גבולות ויבשות עבור השטות הזאת שאורכת כשעה וחצי.



רוצח ההמונים מהסרט הראשון, שהתרחש מלפני שמונה שנים (במציאות שלנו) ונמשך בקו רציף אל תוך הסרט השני, כלומר, ללא ניסיון אפילו לחשוב על העלילה הלאה, פשוט המציאו אחסון גופות מיידי, לאחר הרצח ההמוני של הסרט הראשון והמשיכו את קו העלילה באופן לא הגיוני שהופך את ז'אנר האימה הספציפי לפחות סביר בעליל, ממה שהוא היה אמור להיות. שלא תבינו לא נכון, אני לא מחפש היגיון בסרטי אימה, אבל יש ציפייה מסרט המשך, שינסה לשמור על הדרך של קודמו, גם אם הייתה בינונית ולא לרדת לקומות מרתף ומטה, שכן בדרך זו אין ממש הצדקה להגדיל את מספרי הסרטים שרק מעלים את קרנו של מתאבק ספציפי, שבא לו לככב בקולנוע מדמם ודוחה.



כאילו שחסר להם כסף, גם למתאבקים וגם לגוף המפיק רחב הכתפיים ועטור השרירים, שמשלם משכורת כפולה וממשיך לשמור על רמה נמוכה ולפנות לאוכלוסיה האמריקאית, אליה הוא פונה גם בהצגת תכני תוכניות ההיאבקות מלכתחילה (שגם אני נמניתי עליה, עד שנמאס...). יותר מדי קטעים לעוסים בסרט אימה אחד, פחות מדי הפחדות ואפילו לא מתאמצים לפצות עם קצת עור חשוף במקומות הנכונים, בשביל שיקהה את האכזבה מהסרט ושולחים את הצופה המאוכזב להמשיך ולתור אחרי סרט אימה מוצלח יותר. סרט אימה, שיעשה את העבודה בצורה אמינה ויגרום לצופה לזוז ללא נחת בכיסא, סרט אימה שיגרום ללב להאיץ פעימות בשלבים מסוימים ולהחסיר פעימות בשלבים אחרים, סרט אימה שיידע לתת לצופה ולליבו המחוזק מכות שוק של הבהלה טובה וקלאסית, אבל כנראה שסרט אימה כזה לא יכול להיות מסופק על ידי קיין ואולפני WWE והם לא אלו שיביאו את הישועה, הם לא אלו שיביאו את בשורת האימה אל מפתן הדלת.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מתאבק מתרסק
סרטים בקולנוע