פיפין שר שוב על הארץ התיכונה

קולנוע
הבחירה בשיר "קצה הליל" בביצועו של פיפין לשיר הרקע בטריילר ל"ההוביט: קרב חמשת הצבאות", מסתבר, לא הייתה מקרית. אולפני האחים וורנר אישרו כי בילי בויד, המגלם את פיפין, ישיר את שיר הנושא לסרט, שייקרא "הפרידה האחרונה".

פיפין שר שוב על הארץ התיכונה
פיפין שר שוב על הארץ התיכונה

בילי בויד, השחקן הסקוטי, בן ה-46, הידוע לא רק כשחקן קולנוע אלא גם כמוזיקאי, גילם את דמותו של פרגרין "פיפין" טוק בטרילוגיית שר הטבעות ואף כתב וביצע את אחד משירי הנושא לסרט "שר הטבעות: שיבת המלך", השיר "קצה הליל" הנוגה שהושמש מחדש על ידי המפיקים גם כשיר הרקע לטיזר טריילר של "ההוביט: קרב חמשת הצבאות", בהחלטה לא מקרית בהחלט.

קצה הליל, מאת בילי בויד



אולפני האחים וורנר מקווים לירות כמה שיותר חזק לקראת עונת הפרסים הקרבה והשיר "הפרידה האחרונה" אמור לשמש לשיר הנושא של הסרט השלישי בטרילוגיית "ההוביט" וכבר הוזכר על ידי האולפנים כמועמד מטעמם לפרס האוסקר בקטגוריית שיר הנושא הטוב ביותר. השיר נכתב על ידי בילי בויד, פראן וולש ופיליפה בוינס ומבוצע על ידי בילי בויד עצמו, שידוע כמי שמתחזק קריירה מוזיקלית לא רעה (הוא סולן להקת "Beecake" וידוע כמנגן על תופים, גיטרת בס וגיטרה). בילי בויד מצטרף בכך לאד שירן (ששר את "אני רואה אש" עבור "ההוביט: מפלתו של סמאוג) ולניק פין (ששר את "שיר ההר הבודד" עבור "ההוביט: מסע בלתי צפוי") ששרים את שירי הנושא לטרילוגיית ההוביט, במגמה הפוכה לטרילוגיית "שר הטבעות" שבה שרו נשים את שירי הנושא.

"ההוביט: מפלתו של סמאוג" | הקדימון המתורגם למהדורה המורחבת



"ההוביט: מפלתו של סמאוג" | סצנה גנוזה



בתוך כך פורסם באחרונה כי הפקת טרילוגיית ההוביט הפכה לאפוס ענק באורך כולל של כתשע שעות ועלויות ששברו את כל שיאי ההפקה ההוליוודיים, כאשר עלות כל הטרילוגיה כולה מגיעה ל-800 מיליון דולר בקירוב (תקציב של כ-260 מיליון דולר לכל סרט). אולם, ההשקעה העצומה הוכיחה את עצמה היטב עם רווחים עצומים בקופות בתי הקולנוע ברחבי העולם כאשר שני הסרטים הראשונים בטרילוגיה גרפו כ-2 מיליארד דולר, כשעל פי ההערכות גם הסרט הנועל עשוי להביא את "ההוביט" לעבור את הרווחים הכוללים של "שר הטבעות", שעומדים על 3 מיליארד דולר.

"ההוביט: קרב חמשת הצבאות" | טריילר מתורגם



המהדורה המורחבת של "ההוביט: מפלתו של סמאוג", באורך של 3 שעות, נגיש להורדה דיגיטאלית וכולל תוספת של 25 דקות שנחתכו מהגרסה הקולנועית. "ההוביט: קרב חמשת הצבאות", בכיכובם של איאן מק'קלן, מרטין פרימן, בנדיקט קאמברבאץ', לוק אוואנס וריצ'רד ארמיטייג', ייצא לבתי הקולנוע ב-17 בדצמבר 2014. אם לא תשתנה ההחלטה המשפטית, הסרט "ההוביט: קרב חמשת הצבאות" יהיה העיבוד הקולנועי האחרון של ספרות טולקין.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פיפין שר שוב על הארץ התיכונה
סרטים בקולנוע