יום חמישי בקולנוע: "שלגיה והצייד"

קולנוע
סרטו החדש של רופרט סנדרס "שלגיה והצייד" יוצא ממש ביום חמישי הקרוב לבתי הקולנוע ברחבי ישראל, ואנחנו כמו תמיד יצאנו לבדוק אם הסרט שווה צפייה, או שסתם ביזבוז זמן וכסף.

יום חמישי בקולנוע: "שלגיה והצייד"
יום חמישי בקולנוע: "שלגיה והצייד"

הסרט "שלגיה והצייד" מביא בגישה חדשה את האגדה הקלאסית של האחים גרים "שלגיה" (קריסטן סטיוארט, "דמדומים") וגם מרחיב את תפקידו של הצייד (כריס המסוורת, "ת'ור") בסיפור. באגדה הוא מצווה על ידי המלכה (שרליז ת'רון) לקחת את שלגיה אל היעד ולהרוג אותה, אבל במקום זאת הוא משחרר אותה לאחר שהוא לא מסוגל להרוג אותה. הצייד מחליט לאמן אותה כמנטור, ומלמד אותה להילחם כדי לשרוד מהמלכה הרעה.

הסרט טומן בתוכו קטע די "מזכיר" לזה בסרט האחרון בסדרת "דמדומים", בו שלגיה (קריסטן סטיוארט) נרדמת אל תוך תרדמת ורק שהפעם היא זקוקה לאותה נשיקה מפורסמת מאותו אביר שליבו טהור ואהבתו אליה אמיתית וטהורה גם כן.



בסרט "שלגיה והצייד" השתתפו השחקנים קריסטן סטיוארט, כריס המסוורת ו-שרליז ת'רון לצד קאסט די איכותי של שחקנים נוספים שהתגלו בסרט הזה כשחקנים די טובים. הסרט הופק בתקציב כולל של 170 מיליון דולרים, הספיק לגרוף 309 מיליון דולרים עד כה מבתי הקולנוע השונים שברחבי העולם וצפוי להיות סרט מצליח גם בבתי הקולנוע אצלנו.

הסרט יוקרן לראשונה בבכורתו בתאריך יום חמישי, 26 ביולי 2012, וכמו כל סרט טוב יוקרן בכל בתי הקולנוע השונים ברחבי ישראל.

קישורים רלוונטים:
"שלגיה והצייד" בסרטים:
http://www.sratim.co.il/view.ph p?id=195195
קריסטן סטיוארט בסרטים:
http://www.sratim.co.il/profile view.php?id=3859
כריס המסוורת בסרטים:
http://www.sratim.co.il/profile view.php?id=66296
שרליז ת'רון בסרטים:
http://www.sratim.co.il/profile view.php?id=1366
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על יום חמישי בקולנוע: "שלגיה והצייד"
סרטים בקולנוע