בקרוב: הטריילר הראשון של "מהיר ועצבני 7"

קולנוע
הטריילר הראשון של "מהיר ועצבני 7", שהפקתו נמשכה כשנתיים, יפורסם בנובמבר 2014.

בקרוב: הטריילר הראשון של "מהיר ועצבני 7"
בקרוב: הטריילר הראשון של "מהיר ועצבני 7"

הגיע הזמן לפתוח את היומנים ולהכין את המנועים, כי בקרוב יגיע אלינו "מהיר ועצבני 7" שהטריילר שלו ייצא ממש בנובמבר הקרוב, כך לדברי מפיקי הסרט. וין דיזל דיווח בעבר כי הוא הספיק לצפות בטריילר שהכינו אולפני Universal Pictures ולדבריו הוא הרגיש מלא רגשות בהתייחס לסרט ולעובדה שזהו סרטו האחרון של פול ווקר, אותו הוא מכנה פאבלו. כזכור פול ווקר נהרג בתאונת דרכים בנובמבר 2013. "כולנו עובדים כדי לגרום לפאבלו גאווה", אמר וין דיזל, "אך הלוואי שיכולתי לראות את מה שיצרנו וכמה התקדמנו."

ווקר נפטר לפני שהספיק להשלים את צילומי הסרט והמפיקים ביקשו מאחיו כיילב וקודי למלא את מקומו בסצנות שנותרו. הסצנות צולמו בסיוע טכנולוגיית מחשוב מודרנית. ב-12 בספטמבר המפיקים חגגו את יום הולדתו של ווקר והכינו סרטון לזכרו.



עלילת הסרט "מהיר ועצבני 7" תתמקד באיאן שאו (בגילומו של ג'ייסון סטיית'אם) ונקמתו על מות אחיו ונסיונותיו לפגוע בדומיניק טורטו וחבריו. לדברי הבמאי ג'יימס וואן, הסרט לא יהיה סרט אקשן גרידא אלא גם בעל נופך של מותחן פסיכולוגי, בדומה לסרט "גזר דין מוות" משנת 2007, שאף הוא בויים על ידי ואן. בדומה לסרט ההוא הסרט יתמקד בעניין הנקמה. לדברי הבמאי, השחקן קווין בייקון, שנטל בעבר גם חלק בצילומי "גזר דין מוות", יופיע גם בסרט "מהיר ועצבני 7".



הסרט "מהיר ועצבני 7" ייצא לאקרנים ב-3 באפריל 2015 ומככבים בו וין דיזל, מישל רודריגז, דוויין ג'ונסון, ג'ורדנה ברוסטר ופול ווקר המנוח.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב: הטריילר הראשון של "מהיר ועצבני 7"
סרטים בקולנוע