האיש והאגדה רובין וויליאמס הלך לעולמו

רכילות
רובין וויליאמס האיש בעל הרקורד האדיר בעולם הקולנוע הלך לעולמו אתמול, כל זאת לאחר שנמצאה גופתו ללא רוח חיים בדירתו.

האיש והאגדה רובין וויליאמס הלך לעולמו
האיש והאגדה רובין וויליאמס הלך לעולמו

האומנם הרבה סרטים גדולים בכיכובו לא ראינו בשנים האחרונות, וכמו כן היה הרושם שוויליאמס עצמו כבר ויתר ונתן לדור הצעיר יותר להוביל את התחום אותו כל כך אהב, אך אותו איש שהיה לשחקן קולנועי מהשורה הראשונה הפתיע את כולנו שוב פעם, רק שהפעם הנסיבות הן ממש לא שיגרתיות.



רובין וויליאמס אשר נולד בשיקגו אשר בארה"ב, גדל במחוז מישיגן ועבר לאחר זמן מה לקליפורניה עם המשפחה, את תחילת הקריירה הוא עשה במופעי סטנד אפ במועדונים מפוקפקים ברחבי סן פרנסיסקו ומשם הדרך היתה קצרה לתהילה האמיתית. וויליאמס רצה ללכת הכי רחוק שאפשר ולכן בחר ללכת לבתי ספר רבים למשחק כדי להכשיר את עצמו ולהוציא את המיטב מאותה הדמות הצבעונית אותה זכינו להכיר. הופעתו הראשונה על המסך הייתה כאשר הוא לוהק לתפקיד אורח בשני פרקים בסדרה "ימים מאושרים" בין השנים 1978-1979, הופעתו הצליחה ובענק ומשם הדרך הייתה קצרה אל חוזה שמן של 4 עונות בהן רובין שיחק את דמות החייזר "מורק" בסדרה "מורק ומינדי".

רובין היה שותף לסרטים רבים במהלך שנות עשייתו, אחד המוכרים שבהם הוא "פופאי", אותה הדמות המוכרת ואהובה על רבים מאיתנו זכורה בדמותו הכל כך וויליאמיסטית שאפיינה אותו לאורך כל השנים, דמות שנורא קל להתאהב בה גם עם היא כוחנית או לוחצת במקומות הלא נעימים. סרט נוסף עליו השאיר את חותמו היה "בוקר טוב, וייטנאם" שכמו כן היה גם מועמד לפרס האוסקר על משחקו באותו הסרט. רובין המשיך לעבוד ולאחר מכן זכה בפרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו בסרט "סיפורו של ויל האנטינג" לצידו של מאט דיימון.



אחד התחומים בו וויליאמס שלט הייתה ללא ספק היכולות הווקאליות בהן היה מוכשר להפליא, בשנים האחרונות לחייו הוא הספיק לקחת חלק במספר סרטי אנימציה (בעיקר סרטים לילדים) כאשר מוקדם יותר זכה גם כן לדבב דמויות כמו הג'יני (השד) באלדין בשנת 1992 וב-1995, ואף בשנים האחרונות יותר היה שותף ליצירה הבלתי מבוטלת "תזיזו ת'רגליים" בשנת 2006, ולאחר זמן קצת זכתה גם היא לסרט המשך בשנת 2011. רובין וויליאמס אף היה מעריץ די גדול של משחק הוידאו "האגדה של זלדה", עד כדי כך שהוא הרחיק לכת וקרא לבתו זלדה על שמה של הנסיכה במשחק הוידאו.

בתאריך יום שני, ה-11 באוגוסט 2014, רובין וויליאמס נמצא חסר הכרה בדירתו והוכרז לאחר זמן קצר כמת. חוקר מוות אשר נכח במקום קבע שהסיבה למוות היא ככל הנראה חנק כאשר ההשערה היא שמדובר בהתאבדות.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האיש והאגדה רובין וויליאמס הלך לעולמו
סרטים בקולנוע