הסתיימו צילומי "הנוקמים: עידן אולטרון"

קולנוע
הפקת השלב השני של היקום הקולנועי של אולפני מארוול הגיעה רשמית לסיומה, זאת עם הכרזת הבמאי ג'וס ווידון כי הושלמו הצילומים לסרט "הנוקמים 2: עידן אולטרון" והסרט נכנס להליכי הפוסט-פרודקשן.

הסתיימו צילומי "הנוקמים: עידן אולטרון"
הסתיימו צילומי "הנוקמים: עידן אולטרון"

לאחר צאתו לאקרנים של שובר הקופות "שומרי הגלקסיה", מארוול מתכוננת לקראת הסרט הבא בסדרת סרטי מארוול, הלא הוא "הנוקמים 2: עידן אולטרון", אשר ייצא לאקרנים במאי 2015. בשיחה עם כלי התקשורת בארצות הברית, שוחח כריס אוונס ("קפטן אמריקה") והצהיר כי אינו מתכוון לפרוש מגילום תפקידו כקפטן אמריקה שגילם בסרט הראשון "קפטן אמריקה: גיבור העל הראשון", "קפטן אמריקה: חייל החורף" וצפוי להופיע באותו תפקיד גם ב"הנוקמים 2: עידן אולטרון", ואף ב"קפטן אמריקה 3", שרק לאחרונה הוכרז כי יגיע אל בתי הקולנוע במאי 2016.

גם כריס המסוורת' ("ת'ור") שוחח עם הכתבים והודה כי יגלם את אל הרעם גם בסרט ההמשך המתוכנן "ת'ור 3". לדבריו הסרט הבא שמארוול תוציא אחרי "הנוקמים 2" יהיה "ת'ור 3". הוא טען כי הסצנה שלאחר הקרדיטים ב"הנוקמים 2", תכלול סצנה מקשרת לסרט השלישי בסדרת ת'ור, ובנוסף לדבריו הוא אמר כי כריס לוקי יחזור לסרט השלישי בוודאות. כמו כן, על פי דיווחים שונים נראה שעלילת הסרט תתמקד במלחמה שלוקי מוביל בין ממלכת אסגארד לממלכת מידגארד, אף שדיווחים אלה טרם קיבלו אימות רשמי כלשהו. כריס שיתף את מחשבותיו ואמר כי הוא מקווה שההפקה עובדת על סרט שלישי לת'ור, וכי הוא מצפה לכך מאוד אם כי שום דבר רשמי לא אושר נכון לרגע זה.

צוות השחקנים בקומיקון 2014.



מפיק סרטי מארוול לעומת זאת נשמע אחרת: "סרט המשך לקפטן ("קפטן אמריקה") כבר הוכרז, כך שזה הראשון וזה בשלב הבא. ת'ור כרגע בלוח זמנים עמוס, כך ששניהם נמצאים בשלבי עבודה". אולפני מארוול כבר פרסמו לוח זמנים לסרטיהם העתידיים ולוח הזמנים שלהם נראה צפוף לפחות עד שנת 2019.

עלילת הסרט תתמקד בכך שסוכנות S.H.I.E.L.D כבר התפרקה (עקב אירועי "קפטן אמריקה: חייל החורף") וחברי הנוקמים זקוקים למנוחה מאיומים חוזרים ונשנים. טוני סטארק ("איירון מן") יוצר את אולטרון, בינה מלאכותית תבונתית בעלת למידה עצמית, המסוגלת לזהות איומים ולשלוט בצבא הברזל של סטארק. אולם, הדברים משתבשים במהרה כאשר אולטרון מזהה את בני האדם בתור האויב הגדול ביותר ויוצא להכחידם מעל פני כדור הארץ.

בינתיים בכנס קומיקון האחרון אשר התקיים ביולי 2014, נחשף הטיזר טריילר ל"הנוקמים 2", ובינתיים לא פורסם הטריילר באף אתר למעט האודיו שלו...

הטריילר (ללא אודיו) שנחשף בקומיקון 2014



"הנוקמים 2: עידן אולטרון", כרזת הסרט.



שמו של הסרט ("הנוקמים 2: עידן אולטרון") נחשף במהלך כנס קומיק-קון 2013 כשתהליך הצילומים החל בפברואר 2014 ביוהנסבורג, דרום אפריקה ובמארס אותה שנה עברה ההפקה לאולפני שפרטון, אנגליה. אתרי צילום נוספים כללו את מצודת ברד באיטליה, ואל ד'אוסטה, וסיאול, שבדרום קוריאה. הצילומים נמשכו מעט פחות משנה והושלמו לבסוף באוגוסט 2014. הסרט ייצא לאקרנים ב-1 במאי 2015.

"הנוקמים: עידן אולטרון" בויים על ידי ג'וס וידון ובדומה לסרט הקודם בסדרה ("הנוקמים") מככבים בו אנסמבל שחקנים כדוגמת רוברט דאוני ג'וניור, כריס אוונס, כריס המסוורת', מארק רופאלו, סקרלט ג'והנסון, ג'רמי רנר, קובי סמולדרס, סמואל ל. ג'קסון, אהרון טיילור ג'ונסון, אליזבת אולסן וג'יימס ספיידר. כפי שהסרט הראשון היווה סרט המסכם את השלב הראשון של סרטי מארוול, הסרט הנ"ל צפוי להיות החלק המסכם את השלב השני של סרטי מארוול.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הסתיימו צילומי "הנוקמים: עידן אולטרון"
סרטים בקולנוע