"ההוביט 3": הסרט המלהיב ביותר של פיטר ג'קסון

קולנוע
זמן קצר לפני יריית הפתיחה של פסטיבל קומיקון 2014, אשר יחשוף את הטריילר לסרט "ההוביט: קרב חמשת הצבאות", הצפוי לעלות לאקרנים בדצמבר 2014, רבים מגדולי התעשייה טוענים כי הסרט ישבור שיא הן מבחינה ביקורתית והן בהצלחה מסחרית.

"ההוביט 3": הסרט המלהיב ביותר של פיטר ג'קסון
"ההוביט 3": הסרט המלהיב ביותר של פיטר ג'קסון

הסרט "ההוביט: קרב חמשת הצבאות" אשר מהווה המשך לסרט השלישי בטרילוגיית "ההוביט: לשם ובחזרה" של פיטר ג'קסון, שביים, הפיק והיה גם שותף פעיל כידוע בבימוי והפקת טרילוגיית "שר הטבעות" שכרונולוגית גם מהווה לסדרת ההמשך של ההוביט.

ללא ספק הסרט השלישי בסדרת ההוביט יגולל את קורותיו של בארד הקשת ודרכי שיחרורו מהמאסר אליו נלקח בסוף "ההוביט: מפלתו של סמאוג" ספויילר: הוא ישתחרר בשעה שהדרקון הורס את עיר האגם ויזרע הרס ובלתי הפיך, כן תוצג התנהגותו של תורין וקשיחות עורפו בשעה שצבא אורקים קרב ובא אל ההר הבודד, וזאת במקביל לאירועים שיגוללו את המתרחש עם גנדלף, שכבר פגש את אביו של תורין, תרור, אך עם זאת, הסצנה הזאת נחתכה מהגרסה הקולנועית של "ההוביט: מפלתו של סמאוג" וניחוש שלנו היא שסצנת המפגש והקרב (!) ביניהם תוצג בגרסה ובמהדורה המורחבת של הסרט "ההוביט: קרב חמשת הצבאות" הצפוי לצאת באוקטובר או לכל היותר בנובמבר 2014, כחלק ממסע השיווק לסרט השלישי (בדומה לצאת המהדורה המורחבת של "ההוביט: מסע בלתי צפוי" שיצא כחלק ממסע השיווק ל"ההוביט: מפלתו של סמאוג").



קרוב לוודאי שבארד הקשת ישוחרר מכלאו במהלך ההרס אשר יזרע סמאוג הדרקון על העיר, זאת בסיוע דמות חדשה שזהותה עדיין לא נחשפה, (זהירות ספויילר) אם כי אין ספק שמדובר בסצנה שתוביל לכך שבארד יצליח להרוג את הדרקון באמצעות החץ השחור שהוא הפקיד אצל בנו. זאת במקביל לקרב חמשת הצבאות שיתרחש בעת האורקים ינסו להשתלט על ההר הבודד ולהרוג את תורין, קרב שיתרחש גם בתחומי העיר דייל הנטושה והזכורה מהסרט הראשון בטרילוגיה. בסרט השלישי תופיע גם דמותו של הגמד "דיין רגל הברזל" שיוביל צבא גמדים מארצות הצפון.

גנדלף פוגש את אביו של תורין



בניגוד הגמור למתואר בספר "ההוביט", ישנן שמועות עקשות לפיהן תורין לא ימות, וכי בסצנה האחרונה עמו בסרט הוא יעניק לבילבו שריון מיתריל. לגולאס שבסרט השני נראה רודף בזעם את בולג, הצפוי להתעמת עם שלל אורקים מצבאו של אזוג, בעוד שזה האחרון יגיע בראש צבא גדול הישר ממבצר דול גולדור. טאוריאל, קילי והמלך תרנדויל צפויים להוות קו המגן של העיר אסגארות' עם הגעת האורקים.

"אני חושב שזה יהיה די אירוע קולנועי" אמר ריצ'רד ארמיטייג', המגלם את תורין, בריאיון לתקשורת בהקשר לסרט השלישי בסדרה ואף אישר כי קרב זכור יציג באופן פנונמלי וריאליסטי קרב מהז'אנר הפנטזי ומהסגנון המאפיין את פיטר ג'קסון.

הסלפי של גנדלף ופיטר ג'קסון



ביאורן הדוב, שנעדר למדי מהסרט "ההוביט: מפלתו של סמאוג" ונוכחותו שם זניחה לעומת תפקידו בספר (וגם כאן - זהירות ספוילר! - יש לנו יסוד להאמין שהוא יופיע יותר במהדורה המורחבת של הסרט), צפוי לשוב לסרט השלישי בסדרה ויילחם לצד הנשרים הזכורים מ"ההוביט: מסע בלתי צפוי" ומ"שר הטבעות: שיבת המלך", שאף שם היוו תפקיד מכריע במהלך הקרב הסופי.

פיטר ג'קסון ואיאן מק'קלן, בהכנות לצילומי ההוביט: מסע בלתי צפוי".



הסרט יתמקד יותר גם בעלייתו של סאורון ובמאבקו מול המועצה הלבנה, בראשותו של סארומן הלבן אשר ישחק תפקיד גדול יותר בסרט (כך על פי הצהרה שהוציא השחקן עצמו, כריסטופר לי). אין וודאות לכך, אך ישנה סבירות לא מועטה לכך שפרודו (בגילומו של אלייז'ה ווד) יופיע בסרט בתפקיד אורח מאחר והוא גם הופיע בתחילת "ההוביט: מסע בלתי צפוי" וצפוי להוות החוט המקשר שבין טרילוגיית "ההוביט" לטרילוגיית "שר הטבעות".

פיטר ג'קסון ביום הצילומים האחרון של "ההוביט: קרב חמשת הצבאות".



חשיפה! הטריילר הראשון של "ההוביט: קרב חמשת הצבאות" צפוי לצאת ב-20 ביולי 2014.

הסרט "ההוביט: קרב חמשת הצבאות" צפוי לצאת לאקרנים בבריטניה ב-12 בדצמבר באירוע בכורה רשמי אשר ייערך בלונדון, בעוד שבארצות הברית הוא יעלה לאקרנים ב-17 בדצמבר 2014. בסרט כאמור יככבו איאן מק'קלן כגנדלף, אלייז'ה ווד כפרודו (בהופעת קמאו), קייט בלאנשט כגלדריאל, אורלנדו בלום כלגולאס, לילי אוונג'לין כטאוריאל, בנדיקט קאמברבץ' כסמאוג וסאורון, הוגו וויבינג כאלרונד, מרטין פרימן כבילבו בגינס, ריצ'רד ארמיטייג' כתורין ואחרים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ההוביט 3": הסרט המלהיב ביותר של פיטר ג'קסון
סרטים בקולנוע