בקרוב! הטריילר ל"ההוביט: קרב חמשת הצבאות"

קולנוע
בכורת הטריילר הרשמי לסרט השלישי בטרילוגיית "ההוביט" מאת פיטר ג'קסון מתקרבת מדי יום ביומו ונראה שאנו צפויים לקבל הצצה לסרט השלישי כבר בחודשיים הקרובים.

בקרוב! הטריילר ל"ההוביט: קרב חמשת הצבאות"
בקרוב! הטריילר ל"ההוביט: קרב חמשת הצבאות"

אדם בראון, השחקן אשר גילם את הגמד "אורי", ריגש את מעריצי טולקין בעוד שהוא מציין בחשבון הטוויטר שלו שהטריילר ל"הוביט 3" הוא בומבסטי. ואלה המילים שכתב: "הו, הטריילר הוא אפי #הוביט 3". תאריך מועד הפצתו של הטריילר טרם פורסם, וזאת מאחר שפיטר ג'קסון לא עידכן את מעריציו בדבר, אך נראה שזה צפוי לקרות בקרוב, מה גם שיש לזכור שהטריילר ל"ההוביט: מפלתו של סמאוג" שוחרר ב-11 ביוני 2013.

בימים אלה הסרט נמצא בהליכי פוסט-פרודקשן וכמה מצוות השחקנים זומנו לאולפני ההקלטות בכדי להקליט את הדיאלוגים מחדש, כדי להתגבר על בעיות סאונד שונות אשר צצו במהלך הצילומים. כך למשל, אדם בראון צייץ בטוויטר האישי שלו: "היום עשיתי לרוב צרחות קרב לתוך המיקרופון #הוביט 3."

מה פיטר ג'קסון מכין לנו?



"ההוביט: מסע בלתי צפוי" אשר עלה לאקרנים בדצמבר 2012, גרף כ-1,017,003,568 דולר ברחבי העולם, בעוד שהסרט השני "ההוביט: מפלתו של סמאוג" הרוויח 953,066,855 דולר בלבד. "ההוביט: קרב חמשת הצבאות" (שבעבר נקרא "ההוביט: לשם ובחזרה") צפוי לצאת לאקרנים בדצמבר 2014, זמן קצר לאחר צאת המהדורה המורחבת של ההוביט מפלתו של סמאוג שתצא לכל המאוחר בנובמבר 2014.

הצצה אל מאחורי הקלעים של "ההוביט: קרב חמשת הצבאות":

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב! הטריילר ל"ההוביט: קרב חמשת הצבאות"
סרטים בקולנוע