סופרמן חוזר ובענק: "איש הפלדה"

קולנוע
בשעות הקטנות של הלילה ממש מספר שניות ספורות לפני הקרנת הסרט "עלייתו של האביר האפל" (באטמן) קרה משהו, מספר מצלמות הצליחו לתעד את מה שקרה באותן אולמות קולנוע וזה היה לא אחר מאשר סופרמן בכבודו ובעצמו בפעם הראשונה אל מול הקהל הגדול.

סופרמן חוזר ובענק: "איש הפלדה"
סופרמן חוזר ובענק: "איש הפלדה"

ממש אחרי חצות התחולל משהו שאף אחד לא צפה לו, בתי הקולנוע השונים ברחבי ארה"ב סיפקו טיזר ראשון מסוגו לסרט "סופרמן: איש הפלדה" שהוא בעצם סרטו החדש של זאק סניידר (סאקר פאנץ' ו-300) שממש במקרה אחד התסריטאים לסרט זה הוא לא אחר מאשר כריסטופר נולאן במאי הסרט "עלייתו של האביר האפל" שהוקרן ממש שניות ספורות לאחר מכן, צירוף מקרים? תחליטו אתם, מה שבטוח זה עורר שוק מוחלט אצל אותם האנשים שהיו בקהל באותם בתי קולנוע של אותו לילה (ולשם כך יש לנו תיעוד בקטע הוידאו המצורף לכתבה).

טיזר רישמי לסרט "איש פלדה":



עד לאותה הקרנת הטיזר המפורסם לא היה ניתן למצוא אותו באף אתר רישמי, מסתבר שבחברת ההפקה של "איש הפלדה" שאמור להופיע באקרנים רק ביוני 2013 מתחילים את מלכת השיווק שנה מראש, מפתיע? כן. לנוכח העובדה שעדיין לא הופיע שום טריילר באף אתר רישמי ולנוכח העובדה שיש עוד שנה של עבודה על הסרט זה משהו שונה שלא נעשה בעבר, ולכן אנחנו רוצים להאמין שמדובר בסרט די איכותי של זאק סניידר, אנחנו, מחזיקים אצבעות.

בכל אופן "איש הפלדה" יוקרן לראשונה בישראל ביום שישי, 14 ביוני 2013 וכמובן כמו כל סרט טוב ברמתו יוקרן גם הוא בכל בתי הקולנוע השונים ברחבי ישראל.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סופרמן חוזר ובענק: "איש הפלדה"
סרטים בקולנוע