בקרוב: "שרלוק הולמס 3"?

קולנוע
לקראת מסעות השיווק השונים לסרטו של ג'וד לאו, "דום המינגוויי" הוא התראיין לשלל רשתות טלוויזיה והתוודה כי מוקדם יותר השנה ניהל משא ומתן מול אולפני האחים ורנר לקראת התחלת ההפקה על הסרט השלישי בסדרת סרטי שרלוק הולמס מאת הבמאי גאי ריצ'י.

בקרוב: "שרלוק הולמס 3"?
בקרוב: "שרלוק הולמס 3"?

בשיחה עם כתבי בידור אמר ג'וד לאו כי בתחילת שנת 2013 ניהל מגעים מול מפיקי אולפני האחים ורנר בדבר האפשרות לשוב וליטול חלק בהפקת הסרט "שרלוק הולמס 3", כסרט ההמשך של "שרלוק הולמס: משחק הצללים". לאו טען כי נפגש עם רוברט דאוני ג'וניור ועם הבמאי גאי ריצ'י והשלישייה דנה בעניין הסרט השלישי וכי הסרט נמצא כעת בשלבי כתיבת התסריט. בכך בעצם מאושרת הידיעה לפיה אכן ייצא סרט המשך לסרט "שרלוק הולמס: משחק הצללים" וכי ג'וד לאו ישוב לגלם את ד"ר ג'ון ווטסון, בעוד רוברט דאוני ג'וניור ישוב לעטות את המגבעת ולעשן את המקטרת המפורסמת של שרלוק הולמס. אולם ג'וד לאו הוסיף כי העניין בהפקת הסרט השלישי נוצר אצלו, אצל רוברט דאוני ואצל הבמאי בעוד שאולפני האחים ורנר טרם אישרו לכך תקציב, אם כי הוסיף שלדעתו האולפנים ייענו לחיוב.

הסרט "שרלוק הולמס" מ-2009, זכה לביקורות חיוביות רבות ולהצלחה קופתית מרשימה משגרף 524,028,679 מיליון דולר, מול תקציב זעום של 90 מיליון דולר. בינואר 2010 התאחדות העיתונים הזרים של הוליווד העניקה לרוברט דאוני ג'וניור את פרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר. נוסף לזה התאחדות מבקרי הקולנוע הציבה את האנס צימר כמועמד לפסקול הטוב ביותר, והפסקול גם היה מועמד לאוסקר. אולם הסרט זכה בפרסי אמפייר בקטגוריית המותחן הטוב ביותר.

יחזרו לככב בסרט השלישי בסדרה?



סרט ההמשך משנת 2011, "שרלוק הולמס: משחק הצללים" אומנם נעשה בתקציב של 125 מיליון דולר, אך הפך אף הוא לשובר קופות כמצופה, והרוויח 545,448,418 מיליון דולר סך הכל מהקרנות ברחבי העולם. הסרט אומנם לא זכה באף פרס אך היה מועמד לפרסי הסאטורן בקטגוריות התלבושות הטובות ביותר וסרט האקשן/הרפתקאות הטוב ביותר.

מאז 2011 צצות שמועות שונות ואף אולפני האחים ורנר הצהירו כי הפקת הסרט תצא לדרך משיושלם התסריט, עליו עומל דרו פירס, שכתב גם את התסריט עבור "איירון מן 3". מאולפני האחים ורנר נמסר רק כי גאי ריצ'י חתם על חוזה בימוי וכי בסיס ההפקה יתמקם בלוס אנג'לס. אך לא דווח דבר מעבר לזה ונותר לראות עד כמה תתקדם ההפקה.

ג'וד לאו צפוי לככב בסרט "דום המינגוויי" סרט פשע קומי בו הוא מגלם את דמותו של ריצ'רד א. גרנט. בנוסף הוא צפוי לככב בסרט "מלון גרנד בודפשט" בבימויו של ווס אנדרסון. בימים אלה השחקן עסוק בצילומי הסרט "הים השחור" בבימויו של קווין מקדונלד, סרט דרמה בהפקה משותפת של בריטניה, רוסיה ואוקראינה ונוטלים בצילומים חלק גם שחקני קולנוע אוקראיניים ורוסיים כסרגיי פוסקפאליס, קונסטנטין חבנסקי ואחרים.

ג'וד לאו ורוברט דאוני ג'וניור, "שרלוק הולמס: משחק הצללים".

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב: "שרלוק הולמס 3"?
סרטים בקולנוע