"גנוב על המיניונים": הצהובים חוזרים

קולנוע
גרו והמיניונים חוזרים לבדר ולשמח את קהל המעריצים כאשר הסרט הנוכחי לא נופל ברמתו מהראשון, לשמחת כל הנוגעים בדבר.

"גנוב על המיניונים": הצהובים חוזרים
"גנוב על המיניונים": הצהובים חוזרים

אני חייב להודות שלא הכרתי בכלל את הסרט הראשון עד יציאת הסרט השני לאקרנים וכאשר ראיתי כי מדובר בצוות לא רע ובציון די גבוה הבנתי שאני חייב לעלות על העגלה ולהצטרף למעריצי המיניונים באשר הם בעולם. לאחר שגרו גילה את עצמו ואת נשמתו העדינה ואימץ את שלושת הבנות החמודות (בייחוד הקטנה, קסם שמפזרת אלסי פישר הצעירה, בכמויות שמספיקות לרכך אפילו את ליבו של אחמדניג'אד), הוא מתחיל חיים תמימים ובורגניים למדי בתוך ביתו האפל שמתבלט בשונותו בשכונה החד גונית.

הפעם גרו נקרא אל הדגל לכיוון השני ומתבקש לעצור פושע לאומי שמחזיק בכוח הרסני בפוטנציה והעניין מצריך עבודה בשותפות עם סוכנת מקומית שמצליחה להוציא אותו מהכלים, כמעט בכל שלבי הסרט.



הבנות מקבלות תפקיד שווה לתפקידן בסרט הקודם ואילו תפקידו של גרו מתקזז מעט על מנת לפנות קצת יותר זמן במה לכוכבים האמיתיים, המיניונים המרהיבים שפשוט כובשים את המסך בכל פעם מחדש עם הומור סלפסטיקי משובח שלא מפסיק להצחיק את כל שכבות הגיל והקסם שלהם לא פג ואף מתגבר במהלך הסרט הזה. האנימציה נהדרת ומהוקצעת, הסיפור נהדר ואפילו חוסר המקוריות שלו לא מצליח לקלקל מאומה על מנת לנפק הנאה רציפה ומושלמת מהסרט והדמויות נהדרות כתמיד ושומרות על הקו שהנחה את הסרט הראשון.



הליהוק של סטיב קארל כגרו הוא פשוט גאוני, המבטא והקול שיוצא לגרו מהפה לא יכול היה להיות מתאים יותר ממה שקארל שותל בתוכו והוא מציג פעם נוספת את יכולותיו הקומיות גם מאחורי דמות מצוירת שלא מצריכה פעולה גופנית על מנת להצחיק, מלבד הזזת השפתיים והשמעת קול מגוחך עד כדי התפקעות מצחוק בכל משפט שיוצא מפיו. קריסטין וויג שגם הוכיחה יכולות קומיות לא אחת ולא פעמיים מתלבשת בול על תפקיד הסוכנת שלצידו ומצליחה להרגיז ולרגש במהלך הסרט ונראה שגם היא בחירה מצוינת עבור אופי הסרט.



מלבדם אפשר למצוא את בנג'מין בראט, שכבר שכח מזמן מתי הצטרף להפקה ראויה, בתפקיד מפעיל העסק השכן והרשע התורן בסרט. ראסל בראנד חוזר שוב בתור דוקטור נאופוריו, הלא נוצץ והלא תואם את דמויותיו בדרך כלל ומגלם את דמותו נהדר בתפקיד קטן, משמעותית, מהסרט הראשון. וכמובן אי אפשר לשכוח את הכוכבים הנהדרים של הסרט, המיניונים שמשמיעים סדרה של צלילים, מבטאים וקולות, לבושים במגוון בגדים ונכנסים למאות תפקידים פשוט קורעים מצחוק והם כבר הרבה יותר מהאתנחתא הקומית של הסרט.

סרט קיץ מצויר ומצוין לכל המשפחה שעומד בציפיות שהציב לו הסרט הראשון בסדרה, שכנראה תתפשט הרבה מעבר לטרילוגיה הקלאסית ויעבור לסרט עבור המיניונים עצמם ממש בקרוב.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "גנוב על המיניונים": הצהובים חוזרים
סרטים בקולנוע