שיהיה במזל טוב: האלי ברי ילדה בן

רכילות
השחקנית האמריקאית, בת ה-47, ילדה בבית חולים בלוס אנג'לס לאחר היריון קל יחסית. אבי הילדה הוא השחקן הצרפתי אוליבייה מרטינז, שלו נישאה ביולי השנה.

שיהיה במזל טוב: האלי ברי ילדה בן
שיהיה במזל טוב: האלי ברי ילדה בן

להאלי ברי יש כבר ילדה בת 5, מיחסיה הקודמים עם גבריאל אוברי. עבור מרטינז זהו הבן הראשון. ברי החלה לצאת עם השחקן הצרפתי לאחר שפגשה אותו על הסט של הסרט "Dark Tide" בדרום אפריקה ב-2010. הזוג התארס במארס 2012 ובאפריל 2013 קרוביה של השחקנית אישרו כי היא בחודש השלישי להריונה עם בנו של מרטינז. הזוג נישא בצרפת ביולי 2013.

בהיותה בהריון השחקנית נמנעה מלהשתתף בסרטים, למעט הסרט "אקס מן: ימי עבר עתידי" שייצא בשנה הבאה וגם בו אישרה השתתפותה רק לאחר שהובטח לה כי בסצנות האקשן בכיכובה ייעשה שימוש בכפילת-גוף.

האלי ברי ידועה בעיקר על תפקידיה כאורורה מונרו ("סופה") בסדרת סרטי "אקס מן", "אישה חתול", "הפלינסטונס" ; והייתה נערת בונד בסרט "למות ביום אחר". זכתה בפרס האוסקר ב-2002 על תפקידה בסרט "מונסטר בול", בפרס האמי, בגלובוס הזהב ובפרס גילדת שחקני המסך, על תפקידה בסרט "נא להציג את דורותי דנדרידג'". הסרט הקרוב שבו תככב, כאמור, הוא הסרט "אקס מן: ימי עבר עתידי" שמהווה בבת אחת סרט ההמשך של "אקס-מן 3" ו"אקס-מן: ההתחלה".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על שיהיה במזל טוב: האלי ברי ילדה בן
סרטים בקולנוע