התפקיד הקולנועי הראשון של אדל?

קולנוע
שמועות עקשניות טוענות כי הסרט הביוגרפי על דמותה של הזמרת דסטי ספרינגפילד צפוי לצאת בקרוב כאשר את הזמרת דאסטי תגלם לא אחרת מאשר הזמרת זוכת הגראמי, אדל.

התפקיד הקולנועי הראשון של אדל?
התפקיד הקולנועי הראשון של אדל?

אדל, 25, הזמרת הבריטית זוכת פרס הגראמי, שטרם הופיע בסרט קולנוע באורך מלא, צפויה להופיע ככל הנראה בסרט קולנוע ביוגרפי שיגולל את קורות חייה של דסטי ספרינגפילד. ספרינגפילד שנולדה בבריטניה בשנות ה30 הייתה זמרת נשמה ידועה למדי שזכתה בשלל פרסים על שיריה ונכנסה להיכל התהילה של הרוקנרול וזכתה גם בגראמי. הזמרת שהוציאה אין ספור אלבומים וסינגלים הלכה לעולמה ב-1999 והיא בת 59 בלבד.

שלל טענות טוענות כי הסרט הביוגרפי האמור היה מתוכנן לצאת לאקרנים הרבה קודם וכי ההפקה יצאה לדרך כבר ב-2011 כאשר ניק הרן נשכר לביים, כאשר כריסטין צ'נווית' הייתה אמורה לגלם את התפקיד. מפיק הסדרה "אימפריית הפשע", דייוויד סטן, היה אף מועמד לכתוב את התסריט לסרט.

בקרוב אוסקר בקטגוריית המשחק?



אף שהפעם ישנם ניסיונות מואצים יותר להתחיל בהפקה, שמה של אדל כבר נקשר לסרט ומקורביה סירבו להגיב ורק הוסיפו כי היא אכן קשורה לפרוייקט. מקור בסביבתה שביקש להישאר בעילום שם אמר כי "אדל קשורה לפרוייקט, אבל הוא בשלבי הפקה מוקדמים מאוד."

אדל עצמה לא הגיבה לשמועות האמורות על האפשרות כי תגלם את ספרינגפילד ובתחילת השנה כבר נקשרה לסרט אחר ונטען כי תופיע כנבלית ראשית בסרט הקולנוע "השירות החשאי" שבו מופיעים גם דייוויד בקאהם, אלטון ג'ון וטיילור סוויפט בהופעות אורח. לא ברור כמה מהשמועות נכונות אך אין ספק שצפוי מעבר של אדל למסך הקולנוע. עד להתמודדות אפשרית על פסלון האוסקר בקטגוריית המשחק, בינתיים יכולה הזמרת להתנחם בפרס האוסקר שבו זכתה על שיר הנושא של "סקייפול" בביצועה.

דאסטי ספרינגפילד מבצעת את שירה "You Don't Have To Say You Love":

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על התפקיד הקולנועי הראשון של אדל?
סרטים בקולנוע