ד"ר האוס פורש ממשחק

טלוויזיה
אחרי שנים, כשגילם את ד"ר האוס בסדרת הטלוויזיה "האוס" המצליחה, לרבות הופעות בודדות בסרטי קולנוע השחקן יו לורי הטיל פצצה כשהכריז כי יפרוש בקרוב ממשחק ולא ימשיך לגלם דמויות בטלוויזיה ובקולנוע.

ד"ר האוס פורש ממשחק
ד"ר האוס פורש ממשחק

השחקן הבריטי, בן ה-54, יו לורי הידוע כד"ר גרגורי האוס מסדרת הטלוויזיה "האוס", הודיע כי בכוונתו לפרוש ממשחק וכי הוא מתכוון לפרוש לפנסיה ולעסוק במוזיקה בלבד. לורי ידוע במשך שנים בבריטניה כקומיקאי וכמוזיקאי ובעיקר בתחום מוזיקת הבלוז.

יו החל להתמקד במוזיקה כבר ב-2011 כשהוציא את אלבום הבכורה שלו "Let Them Talk", כשהאלבום האחרון שלו "Didn't It Rain", שיצא לחנויות במאי 2013, מכר מיליוני עותקים. לדברי לורי, כשהוא מנגן הוא משחרר הרבה יותר רגשות מאשר באתר הצילומים.

"בניגוד לאמנות המשחק, מוזיקה היא הסרת כל המסכות. מאסתי בהסתתרות מאחורי זהויות זרות ואני רוצה סופסוף להראות את אני האמיתי", אמר החשקן בריאיון לתאגיד השידור הבריטי, BBC.

לדברי הבריטי הוא מתכנן להוציא עוד ששה אלבומים נוספים, זאת לצד הופעתו מעת לעת בשידורי רדיו של רשת BBC, כאשר בתאגיד מעוניינים לשדר תכנית רדיו מוזיקלית שבועית שבמסגרתה יו לורי ינגן וישיר בלוג לצד להקת Copper Bottom Band.

יו לורי, יליד אוקספורד, נולד ב-11 ביוני 1959, הוא שחקן אנגלי, הידוע בהופעתו בסדרת הטלוויזיה "האוס". ב-1996 הוציא לאור רומן מתח בשם "מכירת חיסול". יו לורי הוא זוכה פרס גלובוס הזהב 2006 וחתן פרס גילדת שחקני המסך מ-2008, שניהם על תפקידו בסדרת הטלוויזיה המצליחה. לורי גם שבר שיא עולמי כשהוכנס לספר השיאים של גינס בתור שחקן הדרמה הטלוויזיוני המרוויח ביותר בעולם ב-2012, זאת עקב המשכורת בת 700,000 הדולרים שהרוויח לכל פרק במהלך העונה השמינית של "ד"ר האוס". הסדרה בכיכובו נכנסה אף היא לספר השיאים של גינס בתור סדרת הדרמה הנצפית ביותר בעולם שמשודרת ב-66 מדינות שונות בעולם ובעלת כ-82 מיליון צופים.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ד"ר האוס פורש ממשחק
סרטים בקולנוע