היקום של הארי פוטר חוזר לקולנוע!

קולנוע
לאחר שסאגת "הארי "פוטר" הסתיימה לה בקול תרועה ב-2011 מסתבר שיגיע סרט נוסף על אותו יקום קוסמים שיצרה ג'יי.קיי. רולינג, כך על פי הודעה משותפת של המחברת עצמה ואולפני האחים וורנר.

היקום של הארי פוטר חוזר לקולנוע!
היקום של הארי פוטר חוזר לקולנוע!

יוצרת "הארי פוטר" ג'ואן קתלין רולינג, הוציאה גם נוספים על עולם הקוסמים של הארי פוטר כמו "חיות הפלא והיכן למצוא אותם", "מעשיות בידל הפייטן" ו"קווידיץ' בראי הדורות". הסרט האמור יתבסס על "חיות הפלא והיכן למצוא אותם" ותככב בו דמותו של ניוט סלמנדרה, כביכול מחבר הספר האמור. הסרט האמור יופק בשיתוף פעולה עם האחים ורנר. לדברי רולינג הסרט לא מהווה פריקוול או סיקוול והוא יתרחש כשבעים שנה לפני אירועי ספרי הארי פוטר ובניו יורק דווקא.

"הארי פוטר ואבן החכמים" (2001) טריילר רשמי



הסרט הראשון שבו רולינג שיתפה פעולה עם האחים ורנר היה "הארי פוטר ואבן החכמים" מ-2001, שבעקבותיו באו עוד שבעה סרטי קולנוע שהכניסו לרולינג ולאולפנים מילארדי דולרים והפכו לאחת מסדרות סרטי הקולנוע המוצלחים ביותר, והעניקו לכוכבי הסרט מעמד-על, כך התפרסמו דניאל רדקליף, אמה ווטסון ורופרט גרינט, כששני הראשונים המשיכו לקריירה ענפה בהוליווד, כאשר רופרט גרינט מעט מזדנב מאחור. הסרט האחרון בסדרה "הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק 2" יצא ב-2011 וסיים למעשה את סרטי הקולנוע על הקוסמים מבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, אחרי עשור שלם של קסם קולנועי.

"הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק 2" (2011) - הטריילר הרשמי



נציגי אולפני האחים ורנר הודיעו רשמית כי שיתוף הפעולה עם הסופרת רולינג, יניב בקרוב תסריט פרי עטה עבור סרט המבוסס על "חיות הפלא והיכן למצוא אותם", ספר שנחשב לספר לימוד בתוך עולם הקוסמים של הארי פוטר וקשור לבית הספר הוגוורטס. התסריט ייסוב סביב יצורי הפלא הצמחים בעולם הקסמים ועל מחקרו של ניוט סלמנדרה שכתב את ספר הלימוד שבו הארי פוטר השתמש בשנתו הראשונה בלימודים. הסרט יגולל את הרפתקאותיו של ניוט סלמנדרה. הסרט יהיה סרט ראשון מתוך סדרת סרטים על העולם הקסום של הארי פוטר, כאשר דמותו של הארי פוטר תיעדר מהן לגמרי. בסרט ייטלו חלק דמויות מוכרות אחרות מעולמו של פוטר.

"הכל התחיל כשהאחים ורנר הציעו לעשות מהספר 'חיות הפלא והיכן למצוא אותם' סרט באורך מלא. אני חשבתי שזה רעיון מעולה." אמר רולינג, "הספר התקיים כך כך הרבה זמן ביקום שלי, אני יודעת הרבה על ניוט. מעריצי הארי פוטר המושבעים יודעים שאני אוהבת אותו כל כך, שאפילו חיתנתי את נכדו ראלף, עם אחת מהגיבורות האהובות - לונה לאבגוד." בנוסף הדגישה הסופרת כי ספרה אינו נחשב להמשך או הקדמה להארי פוטר אלא מהווה הרחבה לעולם הקסמים. לצורך קידום הסרט אולפני האחים ורנר כבר הכריזו כי יעבדו על סדרת משחקי מחשב בנושא עבור המעריצים. משחקים שיקשרו בין עולם הקסמים ויסתמכו לא מעט על אתר האינטרנט Pottermore.com שפתחה המחברת לכבוד המעריצים ומכיל תוספות ומידע על עולמו הקסום של הארי פוטר.

רולינג מכריזה על חניכת האתר Pottermore (מתורגם):

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על היקום של הארי פוטר חוזר לקולנוע!
סרטים בקולנוע