סקרלט ג'והנסון התארסה

רכילות
מי שהפכה בשנים האחרונות לשחקנית מבוקשת בהוליווד נפלה ברשתו של לא אחר מאשר המחזר שלה שהוא בעצם עיתונאי אשר סיקר אותה וצילם אותה ואף התאהב בה.

סקרלט ג'והנסון התארסה
סקרלט ג'והנסון התארסה

סקרלט ג'והנסון היא ללא ספק אחת הנשים היותר יפות של הוליווד בעשור האחרון, היא השתתפה בלא מעט סרטים כאשר רובם היו למוקד אש ברשימת שוברי הקופות ואחרים שצלחו גם מבלי להגיע לרשימה, היא מאוד מוכרת בשל הסקסיות והנשיות שיש בה, כעת ולאחר זמן רב של ניסיונות להגיע אל ליבה של ג'והנסון, אותו עיתונאי רומיין דאוריק אשר חיזר אחריה במשך תקופה לא קצרה הצליח להשחיל טבעת על האצבע של השחקנית האמריקאית הנחשקת, תשננו את השם של העיתונאי כי עושה הרושם ההוא עוד יעלה בכמה כותרות פה.

אחד הדברים הגדולים שאתם ככל הנראה לא יודעים על סקרלט ג'והנסון זה שהיא בת למשפחה יהודית, מגיל צעיר היא כיוונה אל המסך הענק כאשר התחנכה בבית הספר לי סטרסברג לאמנויות הבמה אשר נמצא בניו יורק אשר בארה"ב, את הקריירה שלה על הבמה היא פתחה בשנת 1992 כאשר שיחקה לצד איתן הוק במחזה "סופיזם".

תמונה של הזוג הטרי:



כעת ולאחר לא מעט פרידות (קתרין זיטה ג'ונס ומייקל דאגלס) בעולם המופרע של הוליווד ניתן לשמוח ולהסתכל על חצי הכוס המלאה, וליהנות מהעובדה שסקרלט מצאה לה מקום טוב לישון בלילה, או לפחות עד ליום שבו הם יודיעו על פרידה, גירושין או כל דבר שיקדם להם את הקריירה בדרך זו או אחרת.

עד לכותרת הבאה סביר להניח שסקרלט ג'והנסון תהיה עסוקה בשיווק הסרט "דון ג'ון" בכיכובה לצד ג'וזף גורדון לוויט, ומיד לאחר מכן היא תצטרך לפנות קצת זמן ביומנה הצפוף לצילומי הסרט "הנוקמים 2" אשר אמור לעלות לאקרנים בשנת 2015, קצת במרחק נשימה מה שאולי מרמז על אולי אירוע שהזוג הטרי יכול לשבת ולתכנן מראש.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סקרלט ג'והנסון התארסה
סרטים בקולנוע