"כוח המשיכה": קלוני ובולוק לבד בחלל

קולנוע
סרט כזה עוד לא ראיתם, "כוח המשיכה" הוא ללא ספק הסרט עם התסריט הנכון לקלאסיקה כזו שתיזכר לדורות, אך השאלה הגדולה היא האם הסרט יממש את הפוטנציאל או שמא יהפוך לעוד סרט דל.

"כוח המשיכה": קלוני ובולוק לבד בחלל
"כוח המשיכה": קלוני ובולוק לבד בחלל

ג'ורג' קלוני וסנדרה בולוק בשיתוף פעולה בסרט יוצא מגדר הרגיל, בשנים האחרונות אנו זוכים לראות יותר ויותר סרטים אשר בכוונתם לגרום לנו לצאת משלוותנו, אחד הז'אנרים הפופולריים לעשות זאת הוא ללא ספק "מדע בדיוני" אשר צובר תאוצה וזוכה לאהדה רבה בקרב קהל הצופים ברחבי העולם כולו, אך עושה הרושם שדווקא הפעם הצלחנו להזדעזע רק מתוך הטריילר אשר השאיר אותנו פעורי פה.



בחודש אוקטובר הקרוב יגיע אל בתי הקולנוע הסרט "כוח המשיכה" אשר מביא את סיפורם של איש (ג'ורג' קלוני) ואישה (סנדרה בולוק) אשר נשלחים לחלל לשם פעולה שגרתית אשר עליהם לבצע בחלל באחד מהלוויינים של חברת החלל נאס"א, בעת אותה פעולה מתבצע הדבר הנורא מכל ומגיחים להם שבבים אשר עפים להם באוויר וגורמים לאסון הלא צפוי אשר משאיר את אותם זוג עובדים בחלל החיצון חסרי כוח משיכה וללא אף תקשורת מול אנשי כדור הארץ.



על איכות המשחק אשר נמצאת על סט הסרט "כוח המשיכה" אי אפשר להתווכח, ג'ורג' קלוני הלא הוא ה-"אושן" הנצחי לאחר שלושה סרטים כה מצליחים מעבר לעובדה שלקח את המפתחות לנהל קבוצה של שחקנים כה ענקיים בדמותם של בראד פיט, מאט דיימון ואחרים, קלוני עצמו הוא שחקן מהשורה הראשונה של הוליווד, סנדרה בולוק לאומתם זאת הייתה צריכה להשתתף בסרטים "פרובוקטיביים& quot; ואף זולים כדוגמת "עצבניות אש" לצד זולה אחרת (מליסה מקארתי) כדי להחזיק את קריירת המשחק שלה ולהגיע בפעם נוספת אל השטיח האדום.

כעת לג'ורג' קלוני וגם לסנדרה בולוק יש את ההזדמנות לשים חותם על סרט קצת יוצא דופן אשר יכול בקלות להיות לסרט מפלצתי אשר ייזכר כסרט טוב, או שמא הוא יהפוך לסרט אשר יבריח עוד יותר אנשים מלצפות בסרטים של בולוק ואף יפתח פרק חדש בחייו של קלוני עצמו. התקוות טובות והטריילר נהדר גם כן ולכן קשה לראות כאן כישלון אם כי ראינו כבר מקרים של טריילרים טובים ולאחר מכן סרטים שמדמים את אותו טריילר ונגמרים פשוט על הפנים.

טריילר הסרט "כוח המשיכה":



הסרט "כוח המשיכה" מגיע אל בתי הקולנוע בתאריך יום חמישי, 10 באוקטובר 2013 וכמו כן יופיע ברוב בתי הקולנוע בארצנו, יש לזכור כי רק ג'ורג' קלוני וסנדרה בולוק השתתפו בסרט חוץ מעוד 2-3 שחקנים שאמורים להיות לתפאורה ולא יותר מזה, ולכן אם בעבר לא אהבתם אחד מהשחקנים הללו יהיה כדאי שלא ללכת לסרט מאחר ומדובר בסרט באורך שעה וחצי אשר בכולו תצטרכו לבלות בחלל עם השניים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "כוח המשיכה": קלוני ובולוק לבד בחלל
סרטים בקולנוע