"דיאנה": הנסיכה מוויילס חוזרת לחיים

קולנוע
הסרט "דיאנה" אשר מגיע לאקרנים בחודש אוקטובר הקרוב מספר את סיפורה השנוי במחלוקת של אותה נסיכה שהייתה לאותה תדמית של אשת מלחמה חזקה אשר נלחמה בעולם כולו.

"דיאנה": הנסיכה מוויילס חוזרת לחיים
"דיאנה": הנסיכה מוויילס חוזרת לחיים

יש נסיכה אחת שהיא תיזכר לעד, נסיכה אלגנטית בדמותה עוד לא נראתה, אפשר להגיד שתשומת הלב אליה היה בתקופתה גדול יותר מזה של המלכה, דיאנה היה שמה, היא הייתה הילדה הצעירה מבנותיו של אדוארד ג'ון ופרנסס ספנסר, התכנחה בנורפוק ובפנימייה בקנט שם הייתה נחשבת לתלמידה ממוצעת ולא יותר מזה ובגיל 16 הצליחה להשלים את הלימודים האקדמיים ברוז'מון אשר נמצאת בכלל בשווייץ. ביולי 1981 היא נשאה לנסיך צ'ארלס אי שם בקתדרלת סנט פול אשר בלונדון, היא הייתה ליפה שבנסיכות, יפה כזו שלא איחרו השנים ודיאנה הפכה מהר מהמצופה להיות לאייקון תרבותי של אותה הממלכה של אותן השנים אך לא רק שלה אלא של העולם כולו.

מצאו את ההבדלים:



באוקטובר השנה מגיע לאקרנים סרט הנקרא על שמה של הנסיכה הלא הוא "דיאנה", אותה תגלם השחקנית המוערכת נעמי ווטס אשר דומה במקצת לנסיכה דיאנה עצמה בימיה הטובים והשקטים, לשחקנית נעמי ווטס יש עבר עשיר במשחק בסרטים רומנטיים וכי גילומה של הנסיכה מסתמן ככפפה אל ידה של ווטס אשר קיבלה את התפקיד מבלי לחשוב פעמיים.

האומנם דיאנה האמיתית לא איתנו יותר וכי היא הלכה לעולמה ב-31 באוגוסט 1997 במוות טרגי אשר נגרם עקב אותו מרדם מפורסם אשר חרץ את גורל חייה בתאונה קטלנית אשר התרחשה בכניסה למנהרה בפריז אשר בצרפת, ובחקירה אשר התרחשה בשנת 1999 נמצא כי מכוניתה של דיאנה הנסיכה נפגעה ע"י מכונית פיאט לבנה שאותה מעולם לא מצאו הרשויות המקומיות וכי זהות הנהג גם כן נשארה לא ברורה, אם זו הייתה תאונה או הרג מכוון זו כבר שאלה אחרת.

למי שלא הספיק לראות את הטריילר:



לצד נעמי ווטס השתתפו נאווין אנדרוז, דאגלס הדג' ושחקנים נוספים אשר יתלו חלק ביצירה מאת הבמאי אוליבר הירשבייגל ("הנפילה" מ-2004), וכי הסרט יגיע לאקרנים בתאריך יום שבת, 19 באוקטובר 2013 וכמו כן יוקרן בבתי הקולנוע הנבחרים ברחבי הארץ כולה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "דיאנה": הנסיכה מוויילס חוזרת לחיים
סרטים בקולנוע