הסוף: קתרין זיטה ג'ונס ומייקל דאגלס

רכילות
מגזין הרכילות "People" מדווח כי הזוג הנצחי נפרד סופית, קתרין זיטה ג'ונס ומייקל דאגלס נפרדים לאחר 13 שנות נישואין בהם עלו לכותרות בזו אחר זו.

הסוף: קתרין זיטה ג'ונס ומייקל דאגלס
הסוף: קתרין זיטה ג'ונס ומייקל דאגלס

מי שהיו לזוג שהפך להשראה בעיניי רבים, והיו לדוגמא הטובה ביותר לזוג בעל הפרשי גילאים גדול מהרגיל הם לא אחרים מאשר קתרין זיטה ג'ונס ובעלה (כעת אפשר לשעבר) מייקל דאגלס. בראיון שביצע המגזין People מול אותם זוג, וכן בנפרד, השניים לא הכחישו אך עם זאת גם לא אמרו שהדברים הם אכן נכונים וכי הם אכן נפרדו, השניים אשר נשאו באוגוסט 2010 קרובים מתמיד לגירושין, כך מספרים מעבר לים.

מייקל דאגלס היה לשחק ענק בשנות ה-80 וה-90 וגם אחרי שספג את מחלת הסרטן מה שהביא את אשתו לאשפוז עקב דיכאון אליו נכנסה כתוצאה ממחלת בעלה, כעת השניים אשר שותפים לילדים בני 10 ו-13 הגיעו לנקודת שבר ועושה הרושם שמכאן אין דרך חזרה. דאגלס עצמו הודיע לפני כמספר חודשים כי יש סיכוי כי חלה במחלת הסרטן הקשה עקב קיום יחסי מין עם אישה אחרת מאשתו, ומכאן בעצם התחיל כדור השלג לנוע וקתרין החליטה פשוט לוותר, אפילו הטיפול הנפשי אותו עברה לא עזר לה להתגבר על העובדה כי בעלה בגד בה וכי כעת זה ללא ספק נראה כמו הסוף.

יד ביד בפעם האחרונה:



מייקל דאגלס שנולד בניו ג'רזי הצטרך למצוא לו אהבה חדשה, ונכון שבגיל 68 זה לא הדבר האידיאלי שגבר רוצה או יש בו את הכוחות לעשות, אך עושה הרושם שדאגלס הצעיר עדיין חי ובועט וכי לקתרין אשר לא מפסיקה להשתתף בסרטים בתקופה האחרונה לא תהיה בעיה למצוא ארוס חדש, לזה אף אחד לא ציפה, זוג שהיה מאלה שבביטחון מלא יכולנו לומר "זוג משמיים" הפכו בין רגע ל-"פרודים ועצובים", האומנם?
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הסוף: קתרין זיטה ג'ונס ומייקל דאגלס
סרטים בקולנוע