"קפטן פיליפס" מאבד שליטה

קולנוע
טום הנקס לא מפסיק לייצר סרטים ששמם השני הוא "איכות" וכעת הוא מגיע עם סרט נפלא בשם "קפטן פיליפס" אשר מגולל סיפור אמיתי ומדהים אשר התרחש ממש בשנת 2009 על סיפון אוניה.

"קפטן פיליפס" מאבד שליטה
"קפטן פיליפס" מאבד שליטה

טום הנקס הוא מכונת סרטים של ממש, במגירת הסרטים שלו קיימות יצירות מטורפות כמו "תפוס אותי אם תוכל" מ-2002 לצד לאונרדו דיקפריו, "צעצוע של סיפור" שהיא פשוט יצירה בפניי עצמה, "אפולו 13" מ-1995, "פורסט גאמפ" מ-1994 ועוד סרטים שכל אחד מאיתנו זכה לאהוב בדרכו שלו, מה שנכון נכון, הנקס הוא מכונת סרטים מחוננת אשר מייצר מזה שנים רבות סרטים עוצרי נשימה אשר משלבים דרמה ומשחק מהרמות הגבוהות ביותר.

השנה 2013 והנקס רוצה להכניס סרט נוסף אל מאגר הסרטים המרשים שלו והסרט נקרא "קפטן פיליפס", סרט שונה במקצת מסרטיו האחרים של טום הנקס כי הרי הסרט הזה מבוסס בעצם על סיפור אמיתי אשר התרחש בלב ים על סיפונה של ספינת מטען אמריקאית אשר חוותה חטיפה ע"י חוטפים סומליים שחומי עור.

קפטן ריצ'רד פיליפס האמיתי מימין:



טום הנקס כמו תמיד יקבל את שרביט המשחק בתפקיד הקפטן פיליפס עצמו אשר מוצא את ספינתו "מרסק אלבמה" ואנשיו מותקפים ע"י חיילים, שודדי ים סומליים חמושים בלב ים, פיליפס ממהר להודיע בקשר כי הם נמצאים במצב חירום אך האנשים בקצה השני של הקו מאמינים שמדובר בדייגים בכלל, פיליפס שניכר בשנים של ניסיון מבין מהר מאוד שמדובר במצב מסוכן שעלול לעלות בחיי אדם, הוא מפעיל את אנשיו שעל הסיפור במטרה לנסות לעצור את אותם שודדי הים מה שלא כל כך מצליח ולאחר זמן מה הוא מוצא את עצמו שבוי לאותם שודדים ומשם הוא צריך לפעול בחוכמה ותעוזה כדי לשמור על אנשיו ועל חייו שלו.

טריילר "קפטן פיליפס":



הסרט "קפטן פיליפס" יעלה בתאריך יום חמישי, 17 באוקטובר 2013 לאקרנים ברוב בתי הקולנוע ברחבי הארץ, לצידו של טום הנקס ישחקו מקס מרטיני, קתרין קינר הנפלאה, כריס מולקי ואחרים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "קפטן פיליפס" מאבד שליטה
סרטים בקולנוע