"ההימור": קצת לפני באטמן

קולנוע
לאחר הידיעה אשר בן אפלק יהיה הבאטמן הבא וממש בחודש ספטמבר הקרוב עולה למסכי הקולנוע סרט חדש בכיכובו של אפלק עצמו יחד עם ג'סטין טימברלייק "ההימור".

"ההימור": קצת לפני באטמן
"ההימור": קצת לפני באטמן

מי ששיחק בסרטים ארמגדון באהבתו האינסופית אל ליב טיילור, בפרל ארבור הוא חזר מהמתים, בעיירה שלו הצליח לגנוב ולשדוד את כספים בכמויות, וכעת, בן אפלק אשר עבר בקריירת המשחק ארוכת השנים הולך לשחק את תפקיד גיבור-העל (אנושי) באטמן, אך לפני שהוא נוגע באותה תהילה לה זכו שחקנים אחרים הוא מפתנה לשחק עם ג'סטין טימברלייק בסרט מעורר השראה של הבמאי בראד פורמן (סנגור במבחן) בו אפלק יהיה לאיש עסקים אשר מגלגל הון דרך אתר הימורים אשר מופעל מקוסטה ריקה.

ריצ'י (טימברלייק) מחפש דרך יצירתית לזכות בכסף קל כדי לשלם את שכר הלימודים שלו, לאחר שהוא מפסיד את כל כספו באותו אתר הימורים של בלוק (אפלק) מגיעה אליו השמועה כי מדובר בזיוף אחד גדול וכי לקחו לו בעצם את הכסף מתחת לאפו, כעת ריצ'י רוצה למצוא את מי שאחראי לאובדן כספו והוא מוכן לחצות את קו האוקיינוס כדי לראות בעיניים ולפגוש את בלוק עצמו, לאחר שהוא מוצא את בלוק הוא מגלה כי מדובר בעולם אחר, כזה שלא צריך לעבוד קשה כדי ליהנות מהחיים, בלוק מציע לו להיכנס אל עולמו שלו, ריצ'י מסכים ומשם הדברים מתגלגלים להם.



ג'סטין טימברלייק עצמו שיחק בלא מעט סרטים שהיו מבוססים סביב כספים גדולים, הוא שיחק בסרט "הרשת החברתית" לצד ג'סי אייזנברג והיה לאיש הנאפסטר (Napster) המיתולוגי שון פארקר, בסרט "עולם הזמן" (שאגב לא זכה להצלחה גדולה) הוא איבד את אמו בגלל בעיות כספיות, וכעת ובפעם נוספת הוא רודף אחרי הכסף אשר עושה הרושם שככל הנראה יביא לסוף לא כל כך טוב במיוחד.

טריילר "ההימור":



אז האומנם ליב טיילור כבר לא בשיאה, אך בן אפלק עצמו רענן מתמיד, הוא ממשיך לקבל תפקידים ראשיים, "ארגו" מ-2012 למשל היה לסרט די מוצלח (טוב נו... הוא היה הבמאי), וכעת ניתנת ההזדמנות לבן אפלק בסרט שיעלה בתאריך יום חמישי, 26 בספטמבר 2013 להיות אותו האיש אשר משך בחוטים במשך שנים וסלל את דרכו שלו אל בימת הקולנוע, האומנם באטמן עוד באופק וכי החתמתו של אפלק לתפקיד היא דבר יפה כשלעצמו אך עד אז נצטרך להיות מאופקים וליהנות במשחק שלו לצד ג'סטין טימברלייק ואחרים בסרט "ההימור".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ההימור": קצת לפני באטמן
סרטים בקולנוע