"הנוער": אבא איבגי זקוק לעזרה

קולנוע
משה איבגי מגיע אל בתי הקולנוע בסרט חדש בשם "הנוער" בו הוא יוצא לרגע מתדמית הגנגסטר הידוע של "הבורר" ולובש חליפה של איש פשוט ממעמד הביניים.

"הנוער": אבא איבגי זקוק לעזרה
"הנוער": אבא איבגי זקוק לעזרה

הקולנוע הישראלי בשנים האחרונות תופס תאוצה, שחקנים מן השורה שהלכו לעבוד בתאטרון מוצאים עצמם חוזרים אל מסך הקולנוע בזה אחר זה, אחד השמות היותר מעניינים הוא משה איבגי אשר ידועה בדמותו המפורסמת של הבורר בסדרה הישראלית הדי מצליחה אשר יצר רשף לוי, כעת לאיבגי ניתנה ההזדמנות לשחק בסרט ישראלי חדש בשם "הנוער" בו מוטי (איבגי עצמו) משחק כאב לילדים תאומים וראש למשפחה שמצבה הכלכלי לא מרומם ראש, כאשר מוטי מאבד את מקום עבודתו הוא משתדל לעשות את הדרוש כדי שילדיו לא יהיו מודאגים ושומר על הדבר בסוד, אותו בית משפחתי נמצא בסכנה כזו שהדרך היחידה לצאת ממנה היא פשוט למכור את הבית.



איבגי עצמו שיחק בסרטים רבים בקריירת המשחק שלו, גם בסדרות הוא הרבה להשתתף (וכן, לא רק בבורר), מי שהיה לאחד האנשים הקשוחים ביותר בדמות הגנגסטר בעל הכוח האינסופי אשר יכול לבנות ולרמוס בלשונו מופיע בדמות חלשה מתמיד, כזו שאיבגי עצמו הצטרך להסתגל אליה כדי לייצר סביבה שדומה לתסריט, אחרי הכל זה לא פשוט להפוך מגנגסטר כה חזק לאב אשר לא מסוגל לממן את משפחתו, בכל זאת איבגי הוא לא סינדרלה, אבל כשרון משחק תמיד היה לאיש המדהים.

"הנוער" טריילר:



מי שמככבים בתור האחים התאומים יהיו איטן ודוויד כוניו אשר מצפייה בטריילר עושה הרושם שעשו עבודה די טובה, בסרט "הנוער" השתתפו להם גם שחקנים פחות מוכרים מאיבגי אך כאלה בעלי כשרון משחק יוצא מגדר הרגיל כך שיש למה לצפות. הסרט "הנוער" יצא ממש היום (יום חמישי, 22 באוגוסט 2013) וכמו כן יוקרן במרבית בתי הקולנוע ברחבי ישראל, שווה צפייה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הנוער": אבא איבגי זקוק לעזרה
סרטים בקולנוע