מי בחוץ ומי בפנים?

רכילות
שחקניות אשר מתלבשות באופן פרובוקטיבי לא חסר, בכל יום אנו מגלים יותר ויותר שחקניות ובכלל נשים מפורסמות אשר בוחרות להיות סקסיות בצורה "קצת" שונה, מעניין.

מי בחוץ ומי בפנים?
מי בחוץ ומי בפנים?

בדרך כלל אנו נוהגים לדבר הרבה, אבל עם כאלו יפיפיות... מי צריך לדבר, יאללה בואו נתחיל:



סופיה ורגרה, במראה עדין שגורם לך לצמרמורת, סופיה... כמה שאת... כוסית, הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה... את פשוט כוסית ולא משנה מה תלבשי.



ג'ניפר אניסטון, נו באמת, תפסיקי לנסות להיות צעירה, את פשוט לא..., לא משנה כמה תזוזו תעשי בשערך את הנוף של הפנים לא תצליחי לשנות. ללא ספק... האוט!



ניקול קידמן, זו שתמיד עדיפה עלינו, קלאסית כמו קידמן קשה למצוא, גם עם השנים עברו והברק שיש לניקול בשפתיים אבד היא מצליחה למצוא את הדרך להגיע אלינו, ניקול... תודה על עצם קיומך, ניקול אין!



לילי קולינס, זה שמיכה?, אולי וילון? ואולי מפת שולחן של סבתא?, לא!!!... זו לילי קולינס עם דבר לבן שנקרא שמלה, לילי מאמי, זה ממש לא במקום, תעשי לנו טובה ואל תעשי פדיחות, האוט!



מיילי סיירוס, טוב נו, היא מחפשת תשומת לב..., מדובר בשמלה שיותר נראה כמו שמלת רובוטריקים משהו, נקווה שהיא לא תהפוך עוד שנייה למשאית ותלכלך את השטיח האדום, האוט מאמי... האוט!

וזהו לבינתיים, כן, יש כאלה שאיך נגיד... לא יעזור מה יעשו הן יראו שכונה, ויש כאלה שוואלה... איך נגיד... יופי של גוף!, ועד לפעם הבאה... הארי-ודרצ'י!
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מי בחוץ ומי בפנים?
סרטים בקולנוע