אית'ן הוק בורח עם סלינה גומז

קולנוע
אית'ן הוק וסלינה גומז בורחים יחד בסרט "הבריחה" אשר מגיע בקרוב לאקרנים, אז בואו נשפוך קצת אור על מה שהולך לקרות בסרט ונגלה מעט מה מצפה לנו שם.

אית'ן הוק בורח עם סלינה גומז
אית'ן הוק בורח עם סלינה גומז

את אית'ן הוק רובנו מכירים ואף אוהדים, הוק שהיה לנער מתבגר כבר בגיל 14 קיבל הזדמנות לשחקן בסרט שהפך אותו לתגלית ומאז ועד היום אותו השחקן אשר שיחק בסרטים מצוינים כדוגמת "יום אימונים מסוכן" לצד דנזל וושינגטון, "לפני השקיעה" משנת 2004 שהפך להצלחה מסחררת וגם היו להם כמה סרטים פחות טובים בדרך, אבל אם מסתכלים על התמונה הכללית ללא ספק מדובר בשחקן מהשורה הראשונה, כאשר הוק רוצה לרגש אותך הוא מצליח.



כעת אותו ה-הוק מגיע אלינו בסרט חדש אשר נקרא "הבריחה" שם הוא משחק תפקיד מאוד מעניין כאשר אשתו נחטפת ואותו חוטף אלמוני שזהותו לא ידועה לברנט (אית'ן הוק) משתמש במחשוב מיוחד הכולל מצלמות וחיישנים שהתקין ברכבו של ברנט כדי לשלוט בו בהפחדות כאלה שיגרמו לו לעשות כל דבר שנדרש כדי לחשוף את פרצופו של אותו חוטף מטורף וכמובן לשמור על חייה של אשתו, אותה הוא מאוד אוהב. ברנט מהר מאוד מגיע למצב בו המשטרה מסמנת אותו כקרימינל אשר גורם לנזקים וקצת מעבר לזה וכעת הוא צריך למצוא דרכו בבריחה אין סופית מול המשטרה אשר מציבה לו מכשולים כדוגמת מחסומים דבר שברנט הצטרך להשתמש בכישורים המיוחדים אותם רכש כהיותו נהג נסקר



לצידו של הוק משום מקום מגיע השחקנית שעלתה אצלנו בכתבות רבות, אך לא בקטגוריית הקולנוע אלא בקטגוריית הרכילות, סלינה גומז, אשר בכל רגע נתון קופצת לה ידיעה חדשה וחמה לגביה ולגבי הזמר המתוקשר (לא לטובה) ג'סטין ביבר, רק שכאן בסרט עם הוק, היא "טיפה" יותר בוגרת ומשחק תפקיד משנה להוק אשר נעזר בה כדי להצליח באותן משימות מטורפות שאותו חוטף מציב לו זו אחר זו.

טריילר הסרט "הבריחה":



הסרט "הבריחה" יגיע עם קאסט די מצומצם היות ומדובר בסרט שרובו מתרחש בתוך רכב אל מול אותם נופים יפים של מכוניות אשר מתהפכות, מתפוצצות ואפילו עפות להן באוויר סתם מבלי סיבה. עדיין לא קיים תאריך סופי לעליית הסרט לאקרנים אך בעת שיהיה כזה נהיה כאן כמו תמיד להודיע על כך.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אית'ן הוק בורח עם סלינה גומז
סרטים בקולנוע