"אקדח כפול": אקדח, פלפל ושאר התבלינים

קולנוע
"אקדח כפול" מגיע ביום חמישי הקרוב אל בתי הקולנוע בארצנו הקטנטונת ואנחנו מגיעים לעשות סדר לכל אלה מבניכם שאהבו את דנזל וושינגטון או את מארק וולברג ורוצים לראות את הסרט.

"אקדח כפול": אקדח, פלפל ושאר התבלינים
"אקדח כפול": אקדח, פלפל ושאר התבלינים

דנזל וושינגטון ומארק וולברג הם ללא ספק שילוב שנראה על פי מראה ראשוני כשילוב מנצח, וושינגטון שמביא עימו עבר כה עשיר אשר משלב בתוכו קלאסיות בניחוח פלפל חריף שגובל בחוצפה ותעוזה כאלה שדנזל היה ניחן בכישרון משחק יוצא מגדר הרגיל בסרטים כה יפים בקריירת המשחק ארוכת השנים שלו ("ריקושט" משנת 1991, "מלקולם אקס" משנת 1992 ו-"דז'ה וו" משנת 2006), לאומת זאת אנו מקבלים שותף השונה באישיותו ותדמיתו כשחקן מזה של וושינגטון, וולברג שהשיחק כשחקן סרטי פורנו בסרט "לילות בוגי" משנת 1997 ואט אט פילס את דרכו אל השטיח האדום הוא ללא ספק תיפוס אחר, תיפוס כזה שוואלה... כיף לראות, אף פעם לא רציני, הוא בעצם מסמל את אותם הילדים המופרעים שהיו בבתי הספר ושפשוט נמאס להם מלהיות בסביבה הזו של אלה ש"אוהבים" ללמוד, מבחינתו, וולברג יודע כבר הכל, הוא בא עם בטחון כמו תמיד ומביא את הכישרון שלו בדרכים אותם הוא מכיר וגם אם הוא קצת יוצא מכלל שליטה, צחוקים ובדיחות הם תמיד דבר טוב.



מצפייה בטריילר ובהתחשב בקאסט השחקנים הדי עשיר שהעמידו חברת ההפקה טרי-סטאר עושה הרושם שמדובר בסרט די דומה לאישיותם של השחקנים הראשיים, ולמרות העובדה שדנזל וושינגטון בה עם עבר קצת יותר עשיר ממארק וולברג עושה הרושם שהשניים כן הצליחו להוציא מעצמם את היכולות המתאימות כדי לייצר סרט מיוחד אשר משלב בתוכו המון הומור חדש כזה שעוד לא ראיתם על מסך הקולנוע. תחשבו על זה, אחרי הכל זה לא דבר פשוט להפעיל זוג שחקנים כה מוכשרים ולהצליח להוציא מכל אחד את העוצמות שניתן להוציא מהם כאשר הם מופיעים לבדם, צריך גם כימיה, כזו שלא משנה מי יעמוד על שרביט הבימוי כי הרי זה צריך להגיע מהשחקנים עצמם, וללא ספק קיימת כימיה כזו שיכולה לגרום לרגש הצחוק להתפרץ שנייה אחרי שנייה, דנזל וושינגטון כמו תמיד שחקן ענק מביא את מי שהוא, מארק וולברג שחקן ענק גם כן, שני שחקנים כה כריזמתיים אשר מביאים סרט עם המון רגש והמון צחוק בסרט עוצר נשימה.

ולמי שלא ראה את הטריילר עדיין:



הסרט "אקדח כפול" כבר יצא בארה"ב הרחוקה והביקורות די באמצע, יש כאלה שאומרים שכן, יש כאלה שפחות, אבל עם דבר אחד אי אפשר להתווכח, כדי ליהנות מהסרט הזה תצטרכו להגיע ללא ציפיות ועם ראש משוחרר לצחוק, מה שבטוח זה שלא תתאכזבו. אם גם אתם רוצים לראות את הסרט "אקדח כפול" אתם מוזמנים להגיע אל בתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ בתאריך יום חמישי, 22 באוגוסט 2013 כדי לראות את וושינגטון ו-וולברג עושים את זה ובענק.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "אקדח כפול": אקדח, פלפל ושאר התבלינים
סרטים בקולנוע