לורה פרפון עוזבת את "כתום זה השחור החדש"?

טלוויזיה
לורה פרפון, כוכבת הסדרה המצליחה "כתום זה השחור החדש" המשודרת בשירות הסטרימינג נטפליקס, על-פי דיווחים חדשים לא תככב בעונה השנייה אשר צפויה לעלות לשידור ב-2014.

לורה פרפון עוזבת את "כתום זה השחור החדש"?
לורה פרפון עוזבת את "כתום זה השחור החדש"?

למרות שהעונה הראשונה הייתה מאוד מוצלחת, על פי דיווחים חדשים אחת הכוכבות הראשיות של "כתום זה השחור החדש", לורה פרפון, עשויה לעזוב את הסדרה ולא לשוב לעונה השנייה הצפויה להגיע בשנה הבאה. כמו כן, לורה פרפון קיבלה ביקורות נלהבות על תפקידה כאלכס ואוס - סוחרת סמים והמאהבת של פייפר צ'פמן (טיילור שילינג), אבל משום מה מתחילים לצוץ דיווחים לפיהן לורה עוזבת את הלהיט של נטפליקס.

"כתום זה השחור החדש", הסדרה המשובחת מבית שירות הסטרימינג נטפליקס אשר עוררה באזז חיובי מרוב סדרות הטלוויזיה אשר יצאו השנה. הסדרה כאמור מגוללת את סיפורה של פייפר, אישה שסתבכה בהברחה סמים ומוצאת את עצמה, כמה שנים מאוחר יותר ורגע לפני שהיא מתחתנת, בכלא של נשים, בו היא נדרשת לרצות יותר משנה.



הדיווחים מגיעים מאתר Buzzfeed, שעל-פיו לורה לא תופיע בעונה שנייה של "כתום זה השחור החדש", אך עם זאת, בנטפליקס מכחישים את הדיווחים אשר ממשיכים להגיע מהאתרים השונים. בעקבות הדיווחים הלא מאושרים, נציג נטפליקס סיפר לעיתונות "העונה השנייה עדיין בפיתוח, ושום דבר עדיין לא אושר".

כמו כן, על-פי דיווחים נוספים לורה פרפון תופיע בעונה השנייה של "כתום זה השחור החדש", אך רק בחלק מהפלאשבקים אשר יופיעו בפרקים הראשונים. זה מאוד מפתיע משום שהיא אחת הכוכבות הראשיות והמעניינות בסדרה. לורה לא תנתה את תגובתה, וכך עשה גם הנציג שלה שלא הגיב כלל.

במידה והדיווחים נכונים, הדבר בהחלט מוזר כי לאחרונה לורה סיפרה עד כמה שהיא אוהבת את דמותה בסדרה; "זה מגניב, תמיד חיפשתי תפקידים שונים וחדשים כאלה המאתגרים", סיפרה לורה והמשיכה. "כיום קשה למצוא תפקידים כאלה, כשאני קוראת את התסריטים של תפקידים נשיים זה בדרך תפקיד טיפוסי, אבל כשקראתי את התסריט של אלכס, הוא היה מאוד צבעוני ושונה מהאחרים, פשוט התאהבתי בדמות".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על לורה פרפון עוזבת את "כתום זה השחור החדש"?
סרטים בקולנוע