הריסון פורד חשף על "מלחמת הכוכבים 7"?

קולנוע
לאחר שמעריצי סדרת הסרטים "מלחמת הכוכבים" לא קיבלו פיסת מידע בנוגע לעלילת הסרט "מלחמת הכוכבים 7", קונאן אובריאן שיכנע את הריסון פורד לעשות זאת בתמורה ל-1000 דולר. האם נחשפו פרטים חדשים? צפו ותראו בעצמכם.

הריסון פורד חשף על "מלחמת הכוכבים 7"?
הריסון פורד חשף על "מלחמת הכוכבים 7"?

כאשר נודע כי אולפני וולט דיסני עובדים על "מלחמת הכוכבים 7", הסרט הבא בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים", הרבה מעריצים אדוקים שמחו ועם זאת גם רצו לדעת פרטים לגבי העלילה החדשה. לאחר שאולפני דיסני אישרו את חזרתו של הריסון פורד לסרט השביעי בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים", לא מעט מנחים אירחו אותו במטרה להוציא ממנו פרטים, אך כמובן שללא הצלחה.

מעריצי סרטי "מלחמת הכוכבים" כמעט התייאשו מלהיחשף לפרטים חדשים, עד שנודע להם כי אולפני דיסני מתכננים לחשוף ספויילרים בכנס ה-D23 Expo אשר דומה לכנס הקומיק-קון, אלא שהוא מוקדש רק לסרטי דיסני ולכל הפרנצ'ייזים שבבעלותה. עם זאת, במקום שמעריצי סדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" יצאו מהכנס שמחים כשבידם פיסת מידע חדש לגבי העלילה, הם יצאו זועמים מהסיבה שדיסני "עבדו עליהם" ולא באמת חשפו פרטים חדשים, המעריצים זעמו בעיקר בשל העובדה שהם שילמו 170 דולר לחינם ולא קיבלו את התמורה המגיעה להם.

דיסני, לא סיפקו את הסחורה



אז אחרי שדיסני לא חשפו פרטים, וגם ג'ימי קימל שניסה לעשות זאת בשבוע שעבר כאשר אירח את הריסון פורד בתוכניתו ולא הצליח, בסופ"ש האחרון ניסה לעשות זאת קונאן אובריאן אשר אירח בתוכניתו את הריסון פורד החוזר לגלם את האן סולו בסרט "מלחמת הכוכבים 7". כאשר אובריאן לא הצליח לשכנע במילותיו את פורד מלחשוף פרטים על העלילת "מלחמת הכוכבים 7", הוא הציע לו 1000 דולר שאותם שלשל לכיסו בשמחה.

לפני שפורד קיבל את השוחד הוא פיהק כאשר אובריאן ניסה לבקש ממנו לחשוף פרטים, אך לאחר שראה את ה-1000 דולר, שהמנחה האמריקאי הציע לו, הוא החליק אותם ישר לכיסו, ואז החל לספק את הספוילר הבא; "לפני זמן רב... במקום רחוק רחוק", סיפר פורד כשידיו משולבות, "שכחתי את השאר, אין לי מושג לפני כמה זמן זה היה, אבל זה באמת היה לפני זמן רב, זה מרגיש כאילו זה היה רחוק רחוק. שמעתי שהם מתכננים לעשות עוד אחד", סיפר פורד אשר שיעשע את הקהל.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הריסון פורד חשף על "מלחמת הכוכבים 7"?
סרטים בקולנוע