מארק וולברג הוא "איירון מן" הבא?

קולנוע
בימים אלו הסרט "אקדח כפול" בו מככב מארק וולברג מוקרן בבתי הקולנוע ברחבי העולם, ובראיון שהעניק לאחרונה, וולברג סיפר כי היה רוצה לגלם את המיליונר התעשייתי וגיבור-העל בעל חליפת הברזל.

מארק וולברג הוא "איירון מן" הבא?
מארק וולברג הוא "איירון מן" הבא?

לא פשוט להיות גיבור-על, זאת הוכיח לנו רוברט דאוני ג'וניור ב"איירון מן 3", שובר הקופות של הקיץ אשר גרף כ-3 מיליארד דולרים ברחבי העולם. בסרט כאמור המשברים ניצבו בפני הגיבור לאורך כל העלילה כאשר נשאלה השאלה "האם האדם עושה את החליפה או שהחליפה עושה את האדם?". כמו כן, לאור הצלחתו של "איירון מן 3" אולפני מארוול עמדו בפני אתגר רציני כאשר נצרכו לחדש את החוזה עם רוברט דאוני ג'וניור כדי שיגלם את טוני סטארק/איירון בסרטי ההמשך.

רוברט דאוני ג'וניור, שאמר כי "סרטי המשך לא תמיד כיפיים" בתחילת השנה, ככל הנראה נמצא לו מחליף ועוד מבלי שמארוול בכלל יתאמצו. מארק וולברג, המככב בסרטו החדש של בלתזר קורמקור "אקדח כפול" אשר מופיע על מסכי הקולנוע בימים אלו בארה"ב (אצלנו יגיע ב-22 לחודש), העניק ראיון ל"יאהו סרטים" הבריטי לצורך קידום הסרט. בנוסף, הוא גם נשאל איזה תפקיד הוא מוכן לקחת על עצמו, והוא השיב בהתלהבות; "אני רוצה להשתלט על זיכיון 'איירון מן' של רוברט דאוני", סיפר וולברג, "זה אחד מאותם התפקידים שאני מאוד מתחבר אליהם ואשמח לגלם, אבל אף פעם לא פונים אלי".

"פעם הייתי במגעים לגלם את רובין בסרט 'באטמן לנצח'", גיחח כשסיפר על כך והוסיף, "זה הסרט הגרוע ביותר בכל הזמנים, ידעתי את זה עוד לפני שהסרט יצא לאקרנים, וזו אחת הסיבות שלא רציתי להשתתף בו", סיכם וולברג, שסיפר בהמשך כי הסיבה השנייה הייתה כי הוא לא רצה לגלם את רובין מהסיבה שנדרש עליו ללבוש טייטס.

יחליף את רוברט דאוני ג'וניור?



עם זאת, רוברט דאוני ג'וניור, שהשתכר בכ-50 מיליון דולרים כאשר כיכב ב"הנוקמים", חידש את החוזה לגילום איירון מן/טוני סטארק בשתי סרטי ההמשך של "איירון מן" אשר יגיעו ב"שלב שתיים" של מארוול. עם זאת, אם אולפני מארוול יהיו מעוניינים לעשות עוד סרטי המשך ל"איירון מן", הם לא יצטרכו להתרוצץ בחיפושים אחר מועמדים לגילום המיליונר התעשייתי וגיבור-העל בעל חוש ההומור, כי יש להם אחד כזה מתחת לאף.

למרות רצונו של וולברג לגלם את טוני סטארק ובעיקר את איירון מן, הוא חשף כי הוא לא מחבב סרטים שבהם עושים שימוש נרחב בגרפיקת CGI; "יש הרבה סרטים עם יותר מדי אפקטים, כשאתה מסתכל על הטריילרים של הסרטים הצפויים לצאת בקיץ, כולם נראים מאוד דומים. אני לא חושב שהצופים היושבים בביתם וצופים בטריילרים, פתאום ויגידו לעצמם 'אוי, אני אני חייב ללכת לראות את הסרט הזה כי לא ראיתי את זה', אבל הם כבר ראו את זה כבר עשרות פעמים בסרטים אחרים. כיום הצופים כבר לא מתפעלים מהאפקטים החדשים מאז שיצא לאקרנים 'פארק היורה' ו-'הסערה המושלמת', האפקטים פשוט אותו הדבר כי האולפנים פשוט ממחזרים הרבה דברים".

לגבי האפקטים אין ספק שוולברג צודק, ובאשר לגילום טוני סטארק/איירון מן, זה יהיה מוזר לראות אותו בנעליו של דאוני ג'וניור, כי כבר התרגלנו לחוש ההומור שלו, אבל כיוון שדאוני ג'וניור רמז בתחילת השנה כי הוא לא ממש אוהב להשתתף בסרטי המשך, ככל הנראה אם מארוול יחליטו להפיק עוד בזיכיון "איירון מן" העתידים לצאת לאקרנים, הם ללא ספק יצטרכו לחפש שחקן אחר, ואם ממש יהיו נואשים הם פשוט יקחו את וולברג, שממש לא יקבל 50 מיליון דולרים, אם זו הסיבה שבגללה הוא רוצה את התפקיד. בכל אופן, יש עוד הרבה זמן עד לדיווחים מהסוג הזה, ובנתיים צפו בטריילר לקומדיית הפעולה "אקדח כפול" אשר מגיע לאקרנים בשבוע הבא.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מארק וולברג הוא "איירון מן" הבא?
סרטים בקולנוע