צפו: טריילר הבכורה של "האקדמיה לערפדים"

קולנוע
אחרי אינסוף שמועות בדבר הליהוקים השונים לתפקידים בסרט "האקדמיה לערפדים", המבוסס על רב המכר באותו השם ולאחר שהצילומים הושלמו ביולי האחרון, סופסוף יצא לאינטרנט הטריילר הרשמי הראשון, וכאן תקבלו אותו גם מתורגם!

צפו: טריילר הבכורה של "האקדמיה לערפדים"
צפו: טריילר הבכורה של "האקדמיה לערפדים"

הסרט האקדמיה לערפדים: אחיות בדם, הוא סרט פנטזיה המבוסס על הספר באותו שם, המגולל את המתרחש בכותלי האקדמיה לערפדים שהוא בית ספר חשאי, פנימייה סגורה שערפדים צעירים לומדים בה את אמנות הקסם, ושומרי הראש שלהם את אמנות הלחימה. בפנימייה לומדת ליסה, נסיכה ערפדית בעלת כוחות מיוחדים, ולצדה שומרת הראש הנועזת שלה רוז. רוז עוזרת לליסה להתמודד עם התככים בחברת הערפדים הצעירה ויחד הן שוברות לבבות בפנימייה. עד מהרה מגלה רוז כי עליה להגן על ליסה מפני האויב הנורא מכול ערפדי הסטריגוי, בני האלמוות, אשר מאיימים להשתלט על הנסיכה ולהפוך אותה לאחת מהם. הספר נכתב על ידי הסופרת האמריקנית רישל מיד, שכותבת למבוגרים ולנוער. סדרת הספרים בנושא מכילה ששה ספרים (לעברית תורגמו רק הספר הראשון "האקדמיה לערפדים", והשני "דם קר"). הספרים שפורסמו לראשונה ב-2007 כוללים את "האקדמיה לערפדים", "דם קר", "נשיקת צללים", "הבטחת דם", "רוח כבולה" ו"קורבן אחרון".

אחת השחקניות שלוהקו לתפקיד בסרט הן זואי דויטש, שמככבת גם בסרט "יצורים יפהפיים" והיא מגלמת את רוזמרי האתווי, שומרת הראש של ואסיליסה דראגומיר (הלא היא לוסי) הערפדית (בגילומה של לוסי פריי). את דמותו של דמיטרי בליקוב, ההופך מושא אהבתה של רוז, מגלם השחקן דנילה קוזלובסקי, שחקן קולנוע רוסי נודע, שזהו הסרט ההוליוודי הראשון שלו. הסרט, שעשוי להיות הראשון בסדרה של לא פחות משישה סרטים, ביים מארק ווטרס, על פי תסריט מאת דניאל ווטרס. עם צוות ההפקה נמנים מייקל פרגר, דון מרפי, סוזן מנטפורד ודיפאק נייר. בסרט מככבים גם גבריאל בירן כויקטור דאשקוב, אולגה קורילנקו בתור מנהלת בית הספר אלן קירובה וג'ולי ריצ'רדסון בתור המלכה טטיאנה.

צילומי הסרט החלו במאי 2013 בלונדון והסתיימו ביולי 2013. הסרט ייצא לאקרנים בחג הוולנטיין הקרוב, ב-14 בפברואר 2014.

בלעדי! צפו בטריילר המתורגם:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: טריילר הבכורה של "האקדמיה לערפדים"
סרטים בקולנוע