מארק סטרונג הוא לקס לותור!

קולנוע
הרבה זמן שרצינו לדעת מי יגלם את תפקידו של לקס לותור בסרטו של זאק סניידר "איש הפלדה 2", וכעת על-פי הדיווחים החדשים נודע כי שחקן הקולנוע מארק סטרונג יככב כלקס לותור.

מארק סטרונג הוא לקס לותור!
מארק סטרונג הוא לקס לותור!

אחרי שלל שמועות וספקולציות הפעם יש אישור: מארק סטרונג יגלם את לקס לותור בסרט ההמשך של "איש הפלדה". לאחר שביוני השנה כבר דיווחנו שזאק סניידר בוחן את מארק סטרונג לתפקיד לקס לותור. עכשיו השחקן עצמו אישר את הדברים בריאיון לתקשורת. ויש עוד: חשיפה מתוך התסריט לסרט ההמשך.

כשהוא נשאל על ידי הדיג'יטל ספיי, האם הוא יגלם את לקס לותור בסרט "סופרמן/באטמן&q uot; (או איך שלא ייקרא סרט ההמשך של איש הפלדה), מארק השיב בקצרה, "כל מה שאני יכול לומר הוא... צפו במרחב הזה". לדברי מקור מתוך חברת DC קומיקס, זאק סניידר משתוקק מאוד ללהק את מארק סטרונג לתפקיד לקס לותור. בנוסף אנחנו חושפים כאן לראשונה כי הטיוטה הראשונה של התסריט לסרט ההמשך כבר מוכנה ודייוויד ס. גוייר עסוק בשיפוצים מינוריים, אך מותר לחשוף כי אירועי סרט ההמשך יתרחשו כשנה לאחר אירועי הסרט "איש הפלדה". בנוסף, שמועות שונות טענו כי באטמן תהיה דמות מבוגרת אך במעט מסופרמן, אך אין זה נכון.

אחרי שגילם את סינסטרו, סטרונג יככב כלקס לותור!



לדברי DC קומיקס, דמותו של באטמן הוא בשנות ה-30 לחייו ולכן כל שמועות בדבר ליהוק של שחקנים מבוגרים אינו נכון, ובעצם השמועות על ליהוקו של ג'וש ברולין לתפקיד אינן נכונות, "כל השמועות על ליהוק שחקנים בשנות ה-50 לתפקיד באטמן, הן שמועות בלבד", אמר לנו המקור ב-DC קומיקס. בנוסף, כצפוי מסרט בסדר גודל כזה, בסרט תופענה יחד גם מטרופוליס וגם גותהאם סיטי ואולפני האחים וורנר נחושים גם ללהק שחקנים לתפקיד אלפרד פניוורת' (משרתו של באטמן) והפקח גורדון.

"סופרמן/באטמן&q uot; (בשמו הזמני) יהיה סרט ההמשך של "איש הפלדה" והוא צפוי לצאת לאקרנים בשנת 2015 ויככבו בו הנרי קאוויל, איימי אדמס, לורנס פישבורן, דיאן ליין ואחרים. הסרט יתבסס על חוברת הקומיקס "שיבת האביר האפל".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מארק סטרונג הוא לקס לותור!
סרטים בקולנוע