סאם רוקוול במגעים ל"פולטרגייסט"

קולנוע
לאחר שגילם תפקידים שונים בז'אנרים שונים, השחקן האמריקאי במגעים לככב בגרסה המחודשת לסרט הפולחן "פולטרגייסט" ; שאותו יביים גיל קינן ויופק על-ידי סם ריימי ("ארץ אוז").

סאם רוקוול במגעים ל"פולטרגייסט"
סאם רוקוול במגעים ל"פולטרגייסט"

השחקן האמריקאי סאם רוקוול כבר התנסה בז'אנרים רבים ובכולם הוא עשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר, וגם אם היה מדובר בתפקידים משניים. עם זאת, יש ז'אנר אחד שהוא עדיין לא התנסה בו - אימה. וכעת יש לו את ההזדמנות לעשות זאת בגרסה המחודשת של "פולטרגייסט" ; המבוסס על סרטו של טובי הופר באותו השם משנת 1982.

על-פי דיווחי "The Warp", רוקוול במגעים ראשוניים לככב בגרסה המחודשת של "פולטרגייסט" ; לצד רוזמרי דוויט ("האחות של אחותך") אשר לוהקה לסרט בסוף חודש יולי. רוקוול בוחן את ההצעה ועדיין לא מוכן לחתום על חוזה הסרט, וזאת למרות שמפיק הסרט, סם ריימי והבמאי גיל קינן מעדיפים אותו לתפקיד הראשי על פני שחקנים אחרים. אצלם הוא נמצא בראש רשימת השחקנים שעתידיים לגלם את התפקיד הראשי שאותו גילם במקור קרייג טי. נלסון.

מי שיכתוב את התסריט הוא דיוויד לינדסי-אבייר, שהיה אחראי על כתיבת התסריט של "ארץ אוז" של סם ריימי. הסרט "פולטרגייסט" ; מספר את סיפורה של משפחת וון ומאבקם כנגד רוחות שחטפו את בתם הצעירה מדיסון. העלילה נשארת אותו הדבר, אבל השמות מהסרט המקורי השתנו; השם של הבת היה קרול אן ושם המשפחה היה פרילינג. גיל קינן, שביים את הסרט "עיר הגחלת", סרט ההרפתקאות משנת 2008, ואת סרט האנימציה "מפלצת של בית", יביים את הסרט.

האם הוא יככב בפעם הראשונה בסרט אימה?



בעוד שריימי וקיינן מחכים לקבלת החלטתו של סאם רוקוול, מבחינתם הוא השחקן האידאלי ביותר לגלם את התפקיד הראשי, ואפילו רוקוול הראה העניין. הוא גם "בודק אם יש תפקידים אחרים, כך שיש לו את האפשרות לבחור לגלם תפקיד אחר מלבד התפקיד הראשי", סיפר ריימי, "אבל אנחנו מעדיפים שהוא יקבל על עצמו את התפקיד הראשי כאב משפחת ואן, אותו תפקיד שגילם קרייג טי נלסון בסרטו של טובי הופר".

מוקדם יותר השנה סאם רוקוול כיכב בסרט הקומדיה "שבעה פסיכופטים" אשר זכה להצלחה ביקורתית דיי טובה יחסית לתקציב הנעמד על כ-15 מיליון דולרים אשר כוסו מהרווחים (19 מיליון דולרים). ובימים אלו רוקוול מככב בסרטם של ג'ים ראש ונאט פאקסון "העולם על-פי דנקן" בו רוקוול מככב בתפקיד מפתח שיגנוב את ההצגה. הסרט כבר הוקרן בפסטיבל סאנדנס, שם זכה לאהדה והוא הבחירה של הפסטיבל. מי שעדיין לא צפה בטריילר;

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סאם רוקוול במגעים ל"פולטרגייסט"
סרטים בקולנוע