בילי בוב תורנטון מגיע לטלוויזיה עם "פארגו"

טלוויזיה
כמעט שני עשורים עברו מאז שסרטם של האחים כהן "פארגו" עטור השבחים יצא לאקרנים, וכעת שני האחים מגיעים אל פורמט הטלוויזיה לראשונה בחייהם עם העיבוד החדש ל"פארגו" בו יככב בילי בוב תורנטון, שלאחרונה חגג 58.

בילי בוב תורנטון מגיע לטלוויזיה עם "פארגו"
בילי בוב תורנטון מגיע לטלוויזיה עם "פארגו"

אי שם בשנת 1996 שיחררו האחים כהן למסכים את סרטם "פארגו" אשר גולל את סיפורו של ג'רי לנדגארד (וויליאם ה. מייסי), סוחר מכוניות ממינסוטה אשר מחליט לשכור את שירותם של שני פושעים, קרל שאוולטר (סטיב בושמי) וגייר גרימסוד (פיטר סטורמר) כדי שיחטפו את אשתו, וזאת במטרה שאביה ישלם דמי הכופר ובכך הוא יחלץ מהצרות הכלכליות בהן הוא שקוע. עברו 17 שנים וכעת האחים כהן הולכים להביא את העיבוד החדש אל פורמט הטלוויזיה.

על פי "הוליווד ריפורטר", בילי בוב תורנטון לוהק לתפקיד הראשי בסדרה "פארגו" בה יככב כלורן מאלבו, אדם מניפולטיבי וחסר רחמים אשר פוגש בסוכן ביטוח בעיירה קטנה אשר מחליט להרוס את חייו. עם זאת, זו לא תיהיה הפעם הראשונה בה תורנטון ישתף פעולה עם האחים כהן, ב-2001 הוא כיכב בסרט "האיש שלא היה שם" בתפקיד הראשי לצידו של ג'יימס גנדולפיני המנוח, ובסרט "אכזריות בלתי נסבלת" בתפקיד משני. לכם הוא בטוח מוכר מ-"סנטה בשקל", "בית ספר לנוכלים" ו-"מר וודקוק".

תורנטון יחליף את ה. מייסי



המיני סדרה בת ה-10 פרקים תשודר בערוץ הכבלים FX האמריקאי והיא תיכתב על-ידי נח האולי, המפיק והכותב של סדרת הדרמה "בונז". כמו כן, ג'ואל ואיתן כהן, שזכו בפרס האוסקר לתסריט הטוב ביותר על הסרט "פארגו", ישמשו כמפיקים בפועל של הסדרה. בנוסף לכך, השניים גם זכו להצלחה ביקורתית גדולה, שגם זכו בפרס הבמאי הטוב ביותר בפסטיבל קאן. ועם זאת, עם ההומור של תורנטון וההפקה של האחים כהן, אין סיבה שהסדרה לא תצליח. אנחנו, לפחות, מאוד מצפים לכך.

על-פי הדיווחים הסדרה "פארגו" תצולם בקנדה והיא צפויה להפציע על מסכי הטלוויזיה בשנה הבאה. ייתכן מאוד שהאחים כהן מתרגשים מהעשייה זו כיוון שזהו הפרויקט הראשון שלהם שישודר בטלוויזיה. ובנתיים, השניים מתכוננים לשחרר לבתי הקולנוע את הסרט המוזיקלי החדש שלהם "בתוך לואין דייוויס" המתמקד בזמר המחליט להחיות את מוזיקת הפולק של ניו-יורק בשנות ה-60. בסרט מככבים אוסקר אייזק, ג'סטין טימברלייק וקארי מאליגן, והוא צפוי להגיע לבתי הקולנוע בחודש דצמבר 2013.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בילי בוב תורנטון מגיע לטלוויזיה עם "פארגו"
סרטים בקולנוע