"אקדח כפול" לוחץ בפול גז

קולנוע
"הדרדסים 2" משתטים בצופים, מי שנאלץ להציל את המצב הוא "אקדח כפול" בכיכובם של דנזל וושינגטון ומארק וולברג אשר הוכיחו כי לא צריך יותר משני שוטרים כדי להגיע לצמרת.

"אקדח כפול" לוחץ בפול גז
"אקדח כפול" לוחץ בפול גז

אחרי שסנדרה בולוק ומליסה מקארתי הפתיעו עם להיט נוסח צמד-השוטרים "עצבניות אש" שעד כה גרף כ-186 מיליוני דולרים ברחבי העולם, כעת עושים זאת מארק וולברג ודנזל וושינגטון בגרסה הגברית של בלתזר קורמקור "אקדח כפול" אשר עלה לאקרנים בארצות הברית בסוף השבוע האחרון וכבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות.

"אקדח כפול", קומדיית אקשן קלילה שיודעת מתי לבדר את הצופים ומתי ללחוץ על האנדרנלין בפול גז. הסרט גרף סכום נאה בסך 27 מיליוני דולרים, אך האולפנים ציפו שמינימום הרווחים יעמוד על 30 מיליוני דולרים ומעלה בשלושת הימים האחרונים, אבל למרבה הצער מארק וולברג ודנזל וושינגטון לא הצליחו למשוך את הצופים לבתי הקולנוע בימי שבת וראשון. עושה הרושם ששילוב קונספט צמד השוטרים מתחיל לתפוס תאוצה בהוליווד, וכבר בחודש הבא (19.9) יככבו על מסכי הקולנוע עוד צמד שוטרים שלא מהעולם הזה; ג'ף ברידג'ס וריאן ריינולדס בסרט "שוטרים מעולם אחר" אשר נראה כמעין ספין-אוף ל"גברים בשחור".



במקום השני ניצב לו המוטנט בעל טפרי האדמנטיום האימתניים "וולברין" שהפעם גרף 21 מיליוני דולרים, כמעט מחצית מהסכום שגרף לפני כשבוע בהקרנת הבכורה. בסך הכל הסרט גרף 254 מיליוני דולרים ברחבי העולם בתוך שבועיים בלבד. אבל לא מספיק כדי להישאר בצמרת. כמו כן, הפעם הבאה שתראו את וולברין על מסכי הקולנוע זה יהיה בשנה הבאה בסרט "אקס-מן: ימים של עבר עתיד". אבל מה שהפתיע אותנו יותר הוא העובדה שוולברין יגיע לאקרנים גם ב-2016 וקצת יותר משודרג בסרט "אקס-פורס", הגרסה היותר אגרסיבית של חברי האקס-מן שהכרתם עד כה, גם הלבוש הכהה שלהם מרמז על כך. לאחרונה נודע לנו כי מי שיביים את הסרט הוא ג'ף וודלו במאי הסרט "קיק-אס 2".

וכך הם יראו



במקום השלישי "הדרדסים 2" עם 18 מיליוני דולרים, כאשר הרווחים הסופיים נעמדים על 27 מיליוני דולרים וזאת לאחר שהסרט יצא לבתי הקולנוע בארה"ב מיום רביעי ועד לראשון. למרות היתרון הדיי גדול, הדרדסים לא זכו להצלחה כמצופה מאולפני סוני פיקצ'רס. אפילו הסרט הראשון הצליח גרף יותר כאשר בסופ"ש הראשון להקרנתו נאספו 35 מיליוני דולרים ועוד מדובר על לפני כשנתיים. עם זאת, הסרט גרף עוד 52 מיליוני דולרים הודות לשימור המעריצים הקטנטנים. אם האולפנים ירצו לכסות את התקציב, "הדרדסים 2" יצטרכו להתמודד בסופ"ש הבא עם סרטם של וולט דיסני "מטוסים".

במקום הרביעי "לזמן את הרוע" אשר גרף 13 מיליוני דולרים ובסך הכל 108 מיליוני דולרים ברחבי העולם. ישנם לא מעט סרטי אימה שפתחו את השנה עם מספרים מרשימים, אך אף אחד לא הצליח לממש את הפוטנציאל כמו שעשה "לזמן את הרוע". אפילו הסרט הרביעי בזיכיון "פעילות על טבעית" לא הצליח למנף את הפוטנציאל שלו, ועוד לחשוב שהסרט הכניס לכיסם של האולפנים רק 140 מיליוני דולרים שהגיעו מרחבי העולם.

ואחרון חביבי סרט האנימציה שעשה לנו את הקיץ, "גנוב על המיניונים" אשר גרף 10 מיליוני דולרים. עד כה הסרט הצליח לעבור את רף חצי מיליון הדולרים עם 713 מיליוני דולרים. אין הרבה יותר מה לומר על "גנוב על המיניונים", מלבד העובדה שזה סרט האנימציה החמישי המרוויח בכל הזמנים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "אקדח כפול" לוחץ בפול גז
סרטים בקולנוע