מי יכנס לנעליו של באטמן?

קולנוע
אז אחרי שארמי האמר יצא פראייר וויתר על גילום דמותו של באטמן בסרט "איש הפלדה 2", כעת ועל-פי שמועות חדשות פורסמה רשימה חדשה המכילה שחקנים עם פוטנציאל לגלם את דמותו של איש העטלף.

מי יכנס לנעליו של באטמן?
מי יכנס לנעליו של באטמן?

לאחר ההכרזה בכנס הקומיק-קון כי באטמן יצטרף לסופרמן בסרטו של זאק סניידר "איש הפלדה 2", הייתה התרגשות רבה בקרב הקהל שנכח בכנס ובעיקר אצל מעריצי שני גיבורי-העל. עם זאת, ההתרגשות הוחלפה בים של ספקולציות פרועות המלווה בשאלה אחת נטולת תשובות: מי הולך לגלם את באטמן? עד לנקודה זו, רוב התיאוריות היו בשילוב דעותם של אנשי קולנוע, אבל בסופ"ש האחרון סוף סוף פורסמה רשימה עם מספר שחקנים כאשר אחד מהם יככב כבאטמן ב"איש הפלדה 2".

הרשימה מגיעה באדיבות "ההוליווד ריפורטר", שזו מלווה בשורה של הצהרות ממקורות אנונימיים שלכאורה קשורים להפקת הסרט "איש הפלדה 2", אך לפני שנמשיך ונספר לכם מי המועמדים, נציין כי מדובר בשמועות. נוסף לכך, זאק סניידר מחפש את שחקן בשנות ה-30 המאוחרות או שחקן בגילאי ה-40 ומעלה ונדרש שיהיה לו מבנה גוף חטוב כדי שיכנס לנעליו של באטמן.

על-פי הרשימה, המועמד המוביל לגילום באטמן הוא ג'וש ברולין, שבאוקטובר הקרוב נראה אותו על מסכי הקולנוע בסרטו של ספייק ליי "שבעה צעדים" המבוסס על המאסטר פיס של הבמאי הקוראני פארק צ'אן-ווק באותו השם. כמו כן, על ברולין ניתן להגיד שהוא שחקן קשוח ומתוחכם, כפי שהוכיח זאת בסרט "יחידת גנגסטרים" אשר בו הוא הכניע באגרופים לוהטים את שון פן שגילם את מיקי כהן, אין ספק שתפקידו של באטמן תפור עליו. הוא אומנם בן 46, אבל הוא בהחלט עשוי להיראות יותר צעיר. אחריו השחקנים הפוטנציאלים בגילום באטמן הם; ג'ו מנגניילו (36) אשר לכם מוכר כאלסיד הזאב מסדרת הערפדים "דם אמיתי". וכמובן איך אפשר בלי הכישרון הצעיר ריאן גוסלינג, שהוא האהוב במיוחד על זאק סניידר, שכמעט ליהק אותו לתפקידו לגילום תפקידו של סופרמן ב"איש הפלדה". אם אתם שואלים אותנו, לגוסלינג יש את כל הנתונים, אך הוא יצטרך לעלות במשקל כדי שיראה מבוגר.

הולם אותו שחור, ג'וש ברולין ב"גברים בשחור"



ג'ו מנגניילו, מוכן להיכנס לנעליו של באטמן



ריאן גוסלינג, צריך לעלות במשקל



כמו כן, התקציב לסרט "איש הפלדה 2", או "באטמן נגד סופרמן" או מה שזה לא יהיה, יעלה על תקציבו של הסרט "איש הפלדה", שתקציבו נעמד בסכום כולל של 225 מיליון דולרים. בכל אופן, מדובר בתחרות לא קטנה בין השחקנים האיכותיים הללו, למרות שאישית אנחנו מעדיפים את ג'וש ברולין. על מי אתם מהמרים?
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מי יכנס לנעליו של באטמן?
סרטים בקולנוע