אלן דג'נרס תנחה את טקס האוסקר ה-86!

קולנוע
אלן דג'נרס תנחה את טקס פרסי האקדמיה האמריקאית לקולנוע. השחקנית דיווחה על כך בחשבון הטוויטר שלה. כך גם נודע השבוע כי נשיא האקדמיה האמריקאית לקולנוע התחלף, וכעת בראש האקדמיה עומדת שריל בון אייזקס, שקודם לכן הייתה הסגנית.

אלן דג'נרס תנחה את טקס האוסקר ה-86!
אלן דג'נרס תנחה את טקס האוסקר ה-86!

לאחר הכישלון של יוצר "איש משפחה" סת מקפרלן בהנחיית טקס האוסקר 2013, האקדמיה לאוסקר בחרה את מנחת הטוק-שואו הפופולרית אלן דג'נרס להנחות את טקס האוסקר ה-86 במספר אשר יתקיים בלוס אנג'לס, ב-2 במארס 2014. החלטה זו מגיעה בעקבות נתוני הרייטינג המרשימים של שנת 2012 כאשר את טקס האוסקר הנחה השחקן והקומיקאי בילי קריסטל אשר עשה זאת תשעה פעמיים שבכולן רשת ABC זכתה לרייטינג גבוה.

המפיקים של פרסי האקדמיה, קרייג זדן וניל מירון הודיע ביום שישי כי הקומיקאית אלן דג'נרס תארח את טקס האוסקר בשנה הבאה; "אנו שמחים שאלן תארח את טקס האוסקר", הצהירו זדן ומירון. "כחבר וותיק תמיד קיוויתי שנוכל לעבוד על הפרויקט ביחד, שום דבר לא יכול להיות יותר מרגש מאשר העבודה עם אלן על טקס האוסקר. כיום יש מעט כוכבים עם כישרון לקומדיה כמו של אלן המלווה בחמימות והרבה אנושיות. היא אהובה בכל מקום ואנחנו מצפים שהקהל באולם דולבי (אולם הבית של טקס האוסקר), והצופים שברחבי העולם יתרגשו מהחדשות האלה כמונו".

כמו כן, אלן דג'נרס הנחתה בעבר את טקס האוסקר ב-2007, וקיבלה על עבודתה את פרס האמי. דג'נרס אף הנחתה לא פעם את טקסי הגראמי והאמי. "אם לא היו שחורים, יהודים והומסקסואלים, אז לא היה בכלל אוסקר", התבדחה אלן דג'נרס לפני שש שנים במהלך הטקס. השחקנית הייתה הראשונה מקהילת הלהט"ב שהנחתה את הטקס אז.

תזכורת קטנה;



"אני כל כך נרגשת לארח את האוסקר בפעם השנייה, אתם יודעים מה הם [מפיקי הטקס] אומרים - בפעם השלישית זה הקסם", התבדחה אלן. מוקדם יותר מנחת הטוק שואו צייצה לעוקביה בטוויטר; "זה רשמי, אני אנחה את האוסקר. אני רוצה להודות לאקדמיה ולאשתי פורשיה".

מפיקי הטקס, קרייג זדאן וניל מרון אף הכריזו כי הם שמחים לשתף עם המנחה פעולה וכי בכוונתם להוסיף לטקס נופך בידורי והומוריסטי. אלן דג'נרס הנחתה בעבר את טקס האוסקר ב-2007, וקיבלה על עבודתה את פרס האמי. היא אף הנחתה לא פעם את טקסי הגראמי והאמי. "אם לא היו שחורים, יהודים והומסקסואלים, אז לא היה בכלל אוסקר", התבדחה אלן דג'נרס לפני שש שנים במהלך הטקס. השחקנית הייתה הראשונה מקהילת הלהט"ב שהנחתה את הטקס אז.

לעומתה, סת' מקפרלן הנחה באכזבה את טקס האוסקר, עם זאת, למרות הרמת הגבות והרבה זעם עם בדיחותיו השנויות במחלוקת, רבים העריכו כי הוא זה שינחה את האוסקר בשנה הבאה. הוא גם רמז על כך בחודש מרץ כאשר מקפרלן העמיד את הדברים במקום כאשר צייץ לעוקביו; "אני לא יוכל להנחות את האוסקר שוב, אבל אבדוק את לוח הזמנים שלי, לא מבטיח שזה יקרה.

בת הזוג, פורשיה דה-רוסי מחזיקה אצבעות

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אלן דג'נרס תנחה את טקס האוסקר ה-86!
סרטים בקולנוע