שרה מישל גלר תחזור כציידת הערפדים?

קולנוע
אחרי ההצלחה הגדולה של קריסטן בל וזאק בראף בגייסו מיליוני דולרים כדי להפיק את סרטיהם, כעת שרה מישל גלר, שבעברה כיכבה בסדרה "באפי ציידת הערפדים" של ג'וש ווידון, חושפת כי ייתכן ותשיק קמפיין משלה להפקת הסרט "באפי ציידת הערפדים".

שרה מישל גלר תחזור כציידת הערפדים?
שרה מישל גלר תחזור כציידת הערפדים?

בעקבות ההצלחה של אנשי "ורוניקה מארס" בגיוס 2 מיליון הדולרים להפקת הסרט "ורוניקה מארס" אשר כולו יתבסס על סדרת הקאלט המצליחה באותו השם, גם אנשי קולנוע אחרים חשקו בגיוס כספים באמצעות האתר קיקסטארטר (Kickstarter) במטרה להפיק סרט משלהם כפי שעשה זאת גם זאק בראף אשר הצליח לגייס 3 מיליון דולרים להפקת סרט ההמשך של "גרדן סטייט". לאחרונה עשה זאת גם הבמאי המוערך ספייק לי, שהשיק את הקמפיין שלו בגיוס 1.2 מליון דולרים להפקת סרטו החדש בשם "The Newest Hottest Spike Lee Joint". וכעת, ציידת הערפדים לשעבר, שרה מישל גלר חושפת כי ייתכן ובעתיד היא תעבוד על סרט המשך לסדרת הטלוויזיה הפופולרית "באפי ציידת הערפדים".

כזכור, שרה מישל גלר כיכבה בסדרת הפולחן "באפי ציידת הערפדים" אשר נוצרה על-ידי ג'וס וידון ("הנוקמים"), כמו כן, לסדרה הייתה 7 עונות ו-144 פרקים אשר שודרו בין השנים 1997-2003. בסדרה מישל גלר גילמה את באפי סאמרס, נערה בת 16 אשר נבחרה להיות ציידת הערפדים בעירה סאנידייל שאליה רק עברה.עם זאת, כעשור עבר מאז שמישל גילר גילמה את ציידת הערפדים הנחשקת, וכעת היא מדברת על האפשרות להחיות את "באפי ציידת הערפדים" בסרט עצמאי משלה וזאת לאור ההצלחה של קמפיין גיוס הכספים של "ורוניקה מארס" באתר קיקסטארטר.

שרה מישל גלר התראיינה לאתר הבידור E אונליין, וזה מה שהיא אמרה על געגועיה לסדרה; "ג'וס ואני תמיד דיברנו על זה [סרט המשך], אבל העניין עם באפי שוידון עבד על סרט באותו השם. לצערי הוא לא הצליח כמו שהסדרה הצליחה, התכתבנו במיילים וחשבנו על האפשרות לעבוד על סרט חדש בהתבסס על הסדרה". עם זאת, גלר סרבה לשלול על האפשרות כי בעתיד היא תעשה סרט משלה; "אם היה לנו את הסיפור המתאים היינו עושים את זה".

רוצה לחזור לכסח



אנחנו בהחלט מבינים את שרה מישל גלר, כי ב-1992 יצא לאקרנים הסרט "באפי ציידת הערפדים" אשר הקדים את סדרת הטלוויזיה אשר בה כיכבה מישל גלר. עם זאת, מי שכיכבה כבאפי הייתה השחקנית הסקסית קריסטי סוונסון שלא ממש הצליחה למנף את כישוריה באותם זמנים, ולכן הסרט לא זכה להצלחה הן בביקורות והן בקופות. רוב הצופים לא אהבו את מה שראו ולכן הסרט קיבל את הדירוג 5.

כמו כן, בינתיים הסרט "ורוניקה מארס" החל את צילומיו בחודש יוני לאחר שיוצר הסדרה רוב תומאס והכוכבת הראשית קריסטן בל השיקו את קמפיין הקיקסטארטר כאשר הציבו מטרה להגיע ל-2 מיליון דולרים, אך לאור הבאזז שצבר הקמפיין, השניים גייסו מעל 5.7 מיליון דולרים, כמעט פי שלוש מהסכום המבוקש. הרבה ציפיות יש לנו מהסרט, שיעלה לאקרנים בשנה הבאה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על שרה מישל גלר תחזור כציידת הערפדים?
סרטים בקולנוע