צפו: "ג'קאס מציגים: חרא סבא"

קולנוע
מי לא היה רוצה לראות עוד סרט משעשע עם חברי "ג'קאס"? זה אומנם לא יקרה, אבל ג'וני נוקסוויל חוזר ובגדול הקומדיה מוקומנטרית משלו בדומה לסשה ברון כהן עם "בוראט". הטריילר הראשון כבר כאן, תחזיקו חזק, כי אתם הולכים ליפול מהכסא.

צפו: "ג'קאס מציגים: חרא סבא"
צפו: "ג'קאס מציגים: חרא סבא"

הרבה זמן עבר מאז שראינו איזה קומדיה מוקומנטרית עם סשה ברון כהן כבוראט, העיתונאי הקזחסטני שהגיע לארצות הברית כדי להכיר את התרבות האמריקאית אשר גרמה לו לעשות הרבה שטויות. גם ברונו חסר לנו, אותו כתב אופנה אוסטרי שערורייתי אשר חולל מהומה בקרב הקהילות השמרניות. ארבע שנים עברו מאז "ברונו", וחשבנו שבזמן הקרוב אולי סשה ברון כהן יפתיע וישוב אל המסכים עם עוד אחת מהדמויות המשעשות המבוססות על הדמויות מהסדרה הבריטית "המופע של עלי ג'י", אך עם זאת, מתברר שג'וני נוקסוויל הקדים אותו עם סרטו החדש "ג'קאס מציגים: סבא רע".

במקור, הסרט החדש מבית היוצר של סרטי "ג'קאס" ג'ף טרמיין, היה אמור להיות הסרט הרביעי או בשמו "ג'קאס 4", אך לאחר שאיש האקסטרים ריאן דאן אשר היה חבר וותיק בצוות "ג'יקאס" מת ב-2011 בעקבות תאונת דרכים קשה שעבר עם אופנועו. לאחר מותו הטרגי המפיקים ניסו לעבוד על הסרט הרביעי "ג'קאס 4", אך שאר חברי הצוות של "ג'קאס" לא יכלו להמשיך בלעדיו, וכמו שהם כבר אמרו; "אחוות 'ג'קאס' לא תהיה אותו הדבר". עם זאת, ג'וני נוקסוויל אשר היה חברו הטוב של דהן, החליט כי הוא לא מוותר על כישרונו בעשיית מעשים מטורפים והתוצאה לפניכם;



הקומדיה המוקומנטרית החדשה מציגה את אירווינג זיסמן (ג'וני נוקסוויל) בן ה-86 אשר יוצא למסע ברחבי אמריקה עם נכדו בילי (ג'קסון ניקול) בן ה-8, במהלכו אירווינג יחשוף בפני בילי הצעיר מקומות ומצבים שיתנו משמעות חדשות למונח גידול ילדים. בהמשך, הצמד יבקרו במועדון חשפנות, יגיעו לפאב אופנוענים, לבית הלוויה שבו יגרמו למהומה גדולה ואף יותר מכל יפגשו עם המון אזרחים תמימים שינסו להתמודד עם השניים.

על סרטיו, סשה ברון כהן זכה להצלחה רבה וזאת למרות הביקורות השליליות והקיצוניות שקיבל, הוא הרוויח סכומים מאוד נאים בעקבות אותם הדמויות המצחיקות שהרגיזו את אנשים הנורמטיבים. וכעת יוצא "ג'קאס", ג'וני נוקסוויל מאיים על מקומו של סשה ברון כהן עם תפקידו הישן כאירווינג זיסמן הסבא הרע.

הסרט "ג'קאס מציגים: סבא רע" מומן על-ידי אולפני פרמאונט שגם הפיקו אותו בשיתוף עם אולפני "MTV Films". הסרט בוים על-ידי הבמאי שהביא לנו את כל סרטי "ג'יקאס" המבדרים, ג'ף טרמיין שגם כתב את התסריט עם פרסטון לסי אשר לכם מוכר כאיש השמן שתמיד נטפלו דווקא אליו בכל הסרטים של "ג'קאס". הסרט כאמור יעלה לאקרנים בארצות הברית ב-25 באוקטובר בעוד שאצלנו עדיין לא נקבע תאריך כזה, אך כאשר המפיצים בארץ יידעו אותנו, אנחנו נדאג לעדכן אתכם, כי סרט כזה אסור לפספס.

למקרה שאתם עדיין לא זוכרים מי הוא אירווינג זיסמן, הנה עוד מספר קטעי וידאו שיעזרו לכם לרענן את זיכרונכם;

מתוך "ג'קאס 2"



מתוך "ג'קאס 3"

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: "ג'קאס מציגים: חרא סבא"
סרטים בקולנוע