"הדינוטריקים" יופיעו ב"רובוטריקים 4"

קולנוע
בראיון שהעניק לאתר חדשות MTV, מארק וולברג אישר את השמועות החדשות לפיהן יופיעו "הדינוטריקים&qu ot; בסרטו של מייקל ביי ה"רובוטריקים 4".

"הדינוטריקים" יופיעו ב"רובוטריקים 4"
"הדינוטריקים" יופיעו ב"רובוטריקים 4"

כידוע, סרטו הבא של מייקל ביי ה"רובוטריקים 4" (שם זמני) הוא הסרט החדש בזיכיון שיפתח טרילוגיה חדשה ושונה לחלוטין מהראשונה שאותה הוביל שיה לה באף. מארק וולברג כוכב הסרט "רווח וכאב" אשר בויים על ידי מייקל ביי, נבחר להוביל את הטרילוגיה החדשה, ואמש הוא התראיין לאתר החדשות של MTV כאשר המראיין ניסה להוציא מידע בכוח ממארק וולברג וזאת לאחר השמועות החדשות הטוענות כי בסרט "רובוטריקים 4" יופיעו "הדינוטריקים&qu ot;.

ע"פ דיווחי האתר JoBlo, הסרט הרביעי של ה"רובוטריקים&qu ot; יכלול רובוטריקים חדשים שביכולתם לשנות צורה לדינוזאורים בניגוד לשאר הרובוטריקים המשנים צורה לכלי רכב. יש לציין כי כבר היה דינוטריק כזה בצד של הרעים ולמי שזוכר זה היה בסרט "רובוטריקים 2: הנקמה" כאשר השקרניק "דבסטייטור" שינה צורה בשילוב של מספר טרקטורים לרובוט ענק בצורת דינוזאור.



בתחילת השבוע מארק וולברג התראיין לאתר MTV, כאשר המראיין ג'וש הורוביץ ראיין את מארק וולברג ודנזל וושינגטון בנוגע לסרטם החדש "אקדח כפול", אך כאשר עלה נושא ה"רובוטריקים&qu ot;, הדברים התלהטו די מהר ו-וולברג השיב "זה לא עניינך" בתשובה לשאלה האם הוא נתקל ברובוטריקים המשנים צורה לדינוזאורים. "אם אספר לך אמצא את עצמי מחוץ לסרט בגלל שאחשוף את הסודות", סיפר וולברג.

בהמשך הראיון וולברג אישר כי הסרט החדש מאוד שונה מקודמיו הודות לדמות שאותה הוא מגלם. "זה מרגיש כמו סרט אחר לגמרי, רענן מאוד," הוא סיפר. "יש הרבה דינמיות, מדובר באב צעיר שיש לו בת מתבגרת. האב מנסה להצליח במקצועו כממציא כדי שיוכל לפרנס את משפחתו, אך בשלב כלשהו העניינים מסתבכים", סיכם וולברג.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הדינוטריקים" יופיעו ב"רובוטריקים 4"
סרטים בקולנוע