טארה ריד נשארת עם הכרישים

קולנוע
על-פי שמועות חדשות כוכבת סדרת סרטי "אמריקן פאי" לא תככב בסרט ההמשך "שארקנדו 2", אך עם זאת, מפיק הסרט הראשון יצא בהודעה השוללת את השמועות.

טארה ריד נשארת עם הכרישים
טארה ריד נשארת עם הכרישים

מאז שסרטו של אנטוני סי. פרנט "שארקנדו" שודר בערוץ המדע הבדיוני האמריקאי SyFy בתחילת החודש, נוצר הרבה באזז סביב הסרט אשר כבש את הטוויטר עם למעלה -600 אלף ציוצים. עם זאת, לאור הבאזז האינטרנטי הערוץ SyFy החליט לעבוד על סרט ההמשך "שארקנדו 2". כמספר שבועות לאחר שהוכרז על הפקת סרט ההמשך, החלו לצוץ שמועות כי השחקנית טארה ריד לא תככב ב"שארקנדו 2", מה שגרם למפיק הסרט הראשון להפריך את השמועות.

הדיווח על השמועה הגיע מאתר הרכילות האמריקאי "TMZ" אשר דיווח כי על-פי מקרוב להפקה טארה ריד לא לוהקה לסרט ההמשך. מנגד, המפיק דיוויד לאט אשר עומד מאחורי הפקת הסרט "שארקנדו", סיפר במפורש ל"הוליווד ריפורטר" כי אין אמת בשמועות וכי טארה ריד, חברתו של המוזיקאי הישראלי ארז אייזן, תככב בסרט ההמשך: "טארה לוהקה לסרט 'שארקנדו 2'", סיפר המפיק. "בכנות, אני לא יודע מאיפה TMZ קיבל את המידע השגוי".

ריד נשארת עם הכרשים



כאחד מניצולי סופת הכרישים אשר השליכה לכל עבר כרישים צמאי דם, מעורבותה של ריד היה מאוד קריטי כמו של השחקן איאן זירינג, הדמות הראשית שהובילה את הניצולים לאורך כל הסרט. עם זאת, כפי שהמפיק דיוויד לאט ציין, מצוות ההפקה מקווים כי כל השחקנים אשר גילמו את הניצולים יחזרו לסרט ההמשך "שארקנדו 2".

השמועה היא ללא ספק תוצר לוואי אשר נוצר מהרקורד הלא מרשים של ריד, שבהמהלך השנים ומלבד סרטי "אמריקן פאי", צנח בשל התפקידים המשנים שקיבלה. אך עם זאת, לאט סיפר כי "למרות כל השמועות והדיווחים של הצהובונים, היה כיף לעבוד עם ריד", ועוד הוסיף, "היא נתנה הופעה מצויינת, היא ידעה את השורות שלה. בשורה התחתונה היא הייתה נהדרת ויש לנו מזל שהיא איתנו גם ב'שארקנדו 2'".

באשר לתגובתה של טארה ריד, כוכבת סרטי "אמריקן פאי" נשארה בעמוד הטוויטר שלה במשך רוב היום וקיבלה הרבה ציוצים חיוביים על השתתפותה בסרט "שארקנדו 2", וזאת למרות שהיא עדיין לא אישרה את ליהוקה. יש לציין כי ריד היא השחקנית היחידה אשר קיבלה שכר גדול הנעמד בכ-50 אלף דולרים וזה רק בסרט הראשון.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טארה ריד נשארת עם הכרישים
סרטים בקולנוע