"וולברין" לוקח את כל הקופה

קולנוע
ה"וולברין" החדש הפציע בבתי הקולנוע בסופ"ש האחרון ועלה למקום הראשון עם רווחים של 55 מיליוני דולרים, שאומנם לא הספיקו לשבור את כישלון הסרט הראשון, אך מהבחינה הבקורתית יו ג'קמן כוולברין עשה את שלו.

"וולברין" לוקח את כל הקופה
"וולברין" לוקח את כל הקופה

סרטו של ג'יימס מנגולד "וולברין" בכיכובו של יו ג'קמן עלה לאקרנים בסוף השבוע האחרון והעפיל למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות. הסרט גרף 55 מיליוני דולרים בארצות הברית, ועוד כ-86 מיליוני דולרים נוספים ברחבי העולם, כך שהוא כיסה 100 אחוז מההוצאות הנעמדות בכ-120 מיליוני דולרים ובין היתר גם אסף רווחים נאים בסך 21 מיליוני דולרים והיד עוד ללא ספק עוד נטויה. מצידם של האולפנים, הם העריכו כי "וולברין" יכנס לרשימת עשרת שוברי הקופות בכל הזמנים ואף יעבור את רף מיליארדי הדולרים כפי ש"איירון מן 3" עשה בחודשים שחלפו. בכל אופן נחכה ונראה, אולי "וולברין" עוד יפתיע בהמשך.

בשנת 2009 יו ג'קמן זכה לסרט משלו ללא שאר חברי האקס-מן המוטנטים, "אקס-מן המקור: וולברין" זהו שמו של הסרט אשר גרף כ-85 מיליון דולרים בסופ"ש הראשון להקרנתו, מה שמוביל את "וולברין" לתחתית הטבלה ובעיקר לאחר ההשוואה בין שאר הרווחים של סרטי האקס-מן למיניהם. ההישגים של הסרט דיי נאים וההוכחה לכך היא מתגובותיהם של הצופים.



אל המקום השני ירד הסרט האימה "לזמן את הרוע" אשר העלה חיוך על פניו של הבמאי ג'יימס וואן כאשר הסרט גרף 22 מיליוני דולרים בקופות. הכנסותיו של הסרט אומנם צנחו בכמחצית מהשבוע הראשון להקרנתו, אך אין לשכוח כי מדובר בז'אנר האימה שבשנים האחרונות רבים ניסו ליצור סרט דומה ומצמרר אשר יביא להצלחה ואף להכנסה קופתית גדולה, ולכן אין ספק שג'יימס וואן עשה עבודה טובה, ובעיקר בשל ה-95 מיליוני הדולרים שהסרט גרף עד כה.

במקום השלישי הסרט "גנוב על המיניונים" אשר מוכיח כי הוא להיט האנימציה של הקיץ עם רווחים בסך 16 מיליוני דולרים. הסרט כבר חצה את רף חצי מיליארד הדולרים עם סכום כולל של 628 מיליוני דולרים, מה שהופך אותו לסרט השני המצליח של השנה אחרי "האיירון מן 3" שכבר אסף מעל 1.2 מיליארדי דולרים, בעוד שמתחתיו נמצא "איש הפלדה" עם רווחים כוללים של 636 מיליוני דולרים.

במקום הרביעי התמקם לו במהירות רבה סרטם של דיסני, "טורבו" עם רווחים נאים של 13 מיליוני דולרים, כמעט כמחצית מהסכום שגרף בשבוע הראשון להקרנתו (שבוע שעבר). ובמקום החמישי התמקם לו בנוחות סרטו של אדם סנדלר "מגודלים 2" אשר מוכיח כל פעם מחדש כי מי שעשה את הסרט הוא זן של אנשים שלא התבגרו. כי גם לצופים כבר נמאס לצפות בהומור הנוטה להצחיק ילדים קטנים יותר מאשר צופים בוגרים, והדבר התבטא כאשר נאספו רווחים מבישים בסך 11 מיליון דולר.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "וולברין" לוקח את כל הקופה
סרטים בקולנוע