וין דיזל בטרילוגיית סרטי אקשן חדשה

קולנוע
הרבה מעריצים וצופי סדרת סרטי האקשן "מהיר ועצבני" תוהים מה יעשה וין דיזל בסיום הסרט האחרון בזיכיון "מהיר ועצבני", אך אמש דווח כי דיזל יככב בסרט פעולה חדש שאף הוא יפתח כטרילוגיה.

וין דיזל בטרילוגיית סרטי אקשן חדשה
וין דיזל בטרילוגיית סרטי אקשן חדשה

בימים הקרובים וין דיזל יבצע אימונים במכונית פעלולים לקראת הפרק השביעי בסדרת סרטי "מהיר ועצבני" בניצוחו של ג'יימס וואן אשר יתחיל בהפקת הסרט בחודשים הקרובים בציפיה להפיצו ב-2014. עם זאת, זהו הולך להיות תפקידו האחרון של דיזל כדומיניק או בכלל בסדרת סרטי אקשן מהסוג שתמיד משאיר טעם לעוד. עם זאת, תברר כי דיזל לוהק לסרט חדש וזאת על-פי "הדדליין", דווח כי כוכב "מהיר ועצבני" מתכונן להופיע בסרט פעולה/הרפתקאות חדש בשם "המבוקש ביותר בעולם" (World's Most Wanted) אשר יופק, יופץ וימומן על-ידי אולפני יוניברסל אשר מחזיקה בזיכיון "מהיר ועצבני".

הסרט "המבוקש ביותר בעולם" יופק על-ידי המפיק ניל ה. מוריץ אשר היה אחראי על הפקת הסרטים "טריפל איקס" וכמובן סרטי "מהיר ועצבני" שבהם כיכב וין דיזל. כמו כן, הוא גם היה אחראי על הפקת הסרטים "שוטרים מעולם אחר" המגיע לאקרנים בחודש ספטמבר, "ג'ק צייד הענקים", גם את הגרסה המחודשת ל"זכרון גורלי" ואת סרט הקומדיה "רחוב ג'אמפ 21". נכון לכתיבת שורות אלו לא נחשפו פרטים על עלילת הסרט המבוססת על התסריט ההתחלתי שנכתב על ידי התסריטאים וויל סטייפלס, שון אוקיף ודן מצ'ו אשר כתב את התסריט לסרט הפעולה "זעם הטיטאנים", סרט ההמשך של "התנגשות הטיטאנים" משנת 2010.

בקרוב עוזב את "מהיר ועצבני"



לאחרונה וין דיזל הופיע הרבה בכותרות, ולא רק בגלל הנוכחות שלו בשבוע שעבר בסן דייגו בכנס הקומיק-קון, אלא בגלל השמועות על מעורבותו באחד מסרטיהם של אולפני מארוול. בשבועות האחרונים השחקן האמריקאי עידכן את מעריציו כי בקרוב מארוול יכריזו על הצטרפותו ליקום הגדול של של גיבורי-העל שלהם. אך בניגוד לכך, נשיא אולפני מארוול, קווין פייגה הכחיש כל קשר למעורבותו של דיזל כאשר סיפר ל"Huffington Post": "אנחנו לא נודיע דבר על וין דיזל, הוא בחור מדהים ובעל אישיות מדהימה עוד יותר, אך אנחנו לא זקוקים לו". סיכם פייגה. בהחלט לא נשמע אמין, דיזל לא ישקר למעריציו ובעיקר לאור ההוכחות החותכות כאשר העלה תמונה ממסדרו האולפנים, אין סיכוי שהוא משקר.

בעוד שוין דיזל ישתתף בצילומי הסרט "מהיר ועצבני 7" בחודשים הקרובים, יש לו פרויקטים נוספים בקנה. בחודש אפריל דווח כי דיזל יתאחד עם הבמאי אדם שנקמן אשר ביים את "גבר מי שמטפלת" בו כיכב דיזל בתפקיד הראשי. הסרט הבא של שנקמן יעסוק במדע בדיוני עתידני כאשר במרכז העלילה ישנה משפחה רגילה המוצאת רובוט ממשלתי בגילומו של דיזל. כמו גם בסוף שנה שעברה דיזל סיפר שהוא מתקדם עם הטרילוגיה של "חניבעל הכובש". אך עדיין לא אושר הדיווח.

בפעם הבאה שנראה את וין דיזל על מסכי הקולנוע תהיה בסרטו של דיוויד טוואהי "רידיק" בו הוא חוזר כרידיק אשר נאלץ להתמודד מול גזע של חייזרים טורפים ובו-זמנית יצטרך להכניע שתי ספינות המגיעות לכיוונו ומלאות בציידים, וזאת לאחר שהפעיל את אות החירום הנמצא על הכוכב הריק מאדם. הסרט כאמור יעלה לאקרנים ב-12 בספטמבר 2013.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וין דיזל בטרילוגיית סרטי אקשן חדשה
סרטים בקולנוע