הכשרונות החדשים שהצטרפו ל"בלתי נשכחים 3"

קולנוע
סילבסטר סטאלון חזר לעדכן את מעריציו בנוגע ל"בלתי נשכחים 3", והפעם מדובר בשני שחקנים חדשים שהשתתפותם בסרט אושרה אמש ועם זאת נחשפו גם פרטי העלילה. כנסו, כי אתם הולכים להיות מופתעים.

הכשרונות החדשים שהצטרפו ל"בלתי נשכחים 3"
הכשרונות החדשים שהצטרפו ל"בלתי נשכחים 3"

בשבוע האחרון דווח כי ניקולס קייג' סיפר שלא יככב בסרטו של סילבסטר סטאלון "בלתי נשכחים 3" בשל העובדה שמפיקי הסרט לא פנו אל סוכנו בבקשה להצטרף לסרט. מספר ימים לפני כן סילבסטר סטאלון צייץ לעוקביו בטוויטר "מקס רוצ'ינסקי נגד ברני רוס" שעל-פי הציוץ הבנו כי מדובר בשחקן מל גיבסון ההולך להיות אויבו החדש של סטאלון ב"בלתי נשכחים 3". אך עם זאת, על-פי דיווחים חדשים שזה עתה הגיעו אלינו מעבר לים, מל גיבסון עדיין לא אישר את השתתפותו, מה שאומר כי נצטרך להמתין ולראות מה צופן העתיד.

כאשר יתקבל מידע חדש לגבי השתתפותו של גיבסון בסרטו של סטאלון, אנחנו נדאג לעדכן אתכם, ובנתיים תמשיכו לקרוא כי מסתבר שלאחרונה נוספו עוד כשרונות צעירים לסרט השלישי בזיכיון "בלתי נשכחים". ביממה האחרונה סילבסטר סטאלון צייץ לעוקביו לטוויטר מידע חדש בדיוק כמו שוין דיזל עשה לאחרונה, הפעם מדובר בשני כשרונות צעירים בני 26 אשר מגיעים היישר מעולם אומנויות הלחימה; ויקטור אורטיז ורונדה ראוזי. ואגב, גם כוכב "דמדומים", קלן לוץ במגעים לסרט.

היכרות עם הכשרונות החדשים;

רונדה ראוזי



מתמחה בג'ודו ואומנויות לחימה מעורבות, היא האלופה הראשונה והמכהנת של אליפות הלחימה "UFC" אשר הספיקה לזכות בשלל מדליות זהב אולימפיות. בנוסף לרקוד המרשים שלה, היא גם מטפחת קוביות בבטן שבהחלט היו מבישות את מפתח הגוף לשעבר, ארנולד שוורצנגר. ואם זה לא מספיק, ב-2012 היא הורידה את המדליות מגופה החטוב כדי להצטלם בעירום מלא למגזין הספורט "ESPN". בקיצור, לא כדי להתעסק איתה.

ויקטור אורטיז



מתאגרף מקצועי ממוצא מקסיקני ולשעבר אלוף העולם במשקל בינוני של אליפות ה-WBC. בעברו הוא דורג כאחד משלושת המתאגרפים הטובים בעולם על-פי מדרג מגזין הספורט "ESPN" ואף זכה בשלל תארים מאוד שווים. עליו נאמר כי הוא מאוד אגרסיבי בשל השימוש בשתי אגרופיו; הוא ימני אך בזירה הוא גם משתמש באגרוף השמאלי. בנוסף לכך, יצא לו גם השתתף בעונה ה-16 של "רוקדים עם כוכבים" אשר שודרה ברשת האמריקאית ABC.

לעומת שני המתאגרפים החדשים שמעולם לא נצפו על המסכים, השחקן האמריקאי קלן לוץ אשר במגעים להשתתף בסרטו של סטאלון, דיי וותיק בתעשייה הקולנועית, הוא ידוע בעיקר בשל דמותו כאמט קאלן בזיכיון "דמדומים", אך מלבד זאת הוא גם כיכב בסרטים כגון; "סיוט ברחוב אלם", "ליבו של קונור", "אהבה, חתונה, נישואין" ובסרט הפנטזיה "בני אלמוות" אשר בו כיכב לצד הבריטי הנרי קאוויל ("איש הפלדה"). מאחר והוא כיכב בסרט הפעולה "הזירה" אשר עסק באומנויות הלחימה, לא תהיה לו בעיה להתאקלם ב"בלתי נשכחים 3".

קלן לוץ, מתוך "הזירה"



אמש הגיע אלינו מידע מועט לגבי פרטי העלילה, כל שנוכל לומר הוא שלדברי מקרוב להפקת הסרט "בלתי נשכחים 3", ישנה קבוצה של לוחמים צעירים אשר בראשונה ילחמו נגד קבוצתו הוותיקה של סילבסטר סטאלון הכוללת את ברוס וויליס, ארנולד שוורצנגר ועוד. עם זאת, צויין כי בהמשך שתי הקבוצות יתאגדו לאחד כדי להילחם באנשים הרעים. בהחלט מפתיע ויותר מכל מסקרן, יש למה לצפות חברים! אז מה אתם חושבים?
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הכשרונות החדשים שהצטרפו ל"בלתי נשכחים 3"
סרטים בקולנוע